توسعه ناوگان آتش‌نشانی

توجه ویژه‌ای به تجهیز و توسعه ناوگان آتش‌نشانی شود

توجه ویژه‌ای به تجهیز و توسعه ناوگان آتش‌نشانی شود - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی تاکید کرد: به طور قطع، تقویت آگاهی مردم نسبت به موارد ایمنی، توسعه و تجهیز ناوگان امدادی و توجه ویژه به سطح معیشت کارکنان آتش‌نشانی برای تقویت ناوگان آتش‌نشانی ضروری است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اقبال عباسی در پیامی هفتم مهرماه روز ملی آتش نشان را به تمامی فعالان و زحمت کشان این عرصه تبریک گفت و تاکید کرد:هفتم مهرماه به نام روز آتش‌نشانی و ایمنی نامگذاری شده است، در واقع این روز بهانه‌ای است برای نکوداشت انسان‌هایی که از جان و آسایش خود برای حفظ و امنیت شهروندان می‌گذرند تا بتوانند در امنیت زندگی کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:گسترش حوزه خدمات‌رسانی سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و افزایش انتظارات عموم شهروندان از توانمندی‌ها و عملکرد آنها در سطح شهرها و روستاها کشور نشان از اهمیت فوق‌العاده و جایگاه منحصربه فرد این سازمان در سطح جامعه است.

عباسی تصریح کرد: اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه‌روزی آتش‌نشانان، روز آتش‌نشانی و ایمنی را صمیمانه تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق و سلامتی را برای تمامی آتش‌نشانان فداکار استان چهارمحال و بختیاری از خداوند منان خواستارم.

منبع : وزارت کشور