توجه به مسائل آموزش و پرورش

توجه به مسائل آموزش و پرورش جزء اولویت های کاری استان است

توجه به مسائل آموزش و پرورش جزء اولویت های کاری استان است - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار کرمانشاه گفت: توجه به مسائل آموزش و پرورش جزء اولویت های کاری در استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ هوشنگ بازوند در دیدار معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش که مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان نیز حضور داشتند، تصریح کرد: بازگشایی مدارس استان باید همراه با رعایت پروتکل ها و مسائل بهداشتی باشد.
وی افزود: با توجه به اینکه ویروس کرونا همچنان باقی است و نمی شود که زمان مشخصی برای پایان آن تعیین کرد لذا تمهیدات لازم باید برای بازگشایی مدارس اندیشیده شود.
وی بیان داشت: با رعایت پروتکل ها و مسائل بهداشتی می توان میزان اثرگذاری این ویروس را کاهش داد و همه باید تلاش کنیم که رعایت این مسائل در جامعه هر چه بیشتر افزایش یابد.
وی همچنین با اشاره به اینکه وظیفه مدیران تلاش برای ایجاد شرایط بهتر برای مردم است، گفت: خدمت یک فرصت است که باید از این فرصت به منظور تلاش برای ایجاد شرایط بهتر در جامعه و حل مشکلات مردم گام برداریم.
استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر حل مشکلات دانش آموزان بی بضاعت در نقاط مختلف استان اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش باید تلاش کند که دستگاه تبلت مورد نیاز برای استفاده دانش آموزان بی بضاعت در نقاط مختلف تهیه شود و لیست این افراد را اعلام کند که ما از شرکت ها بخواهیم برای افراد باقیمانده حتماً تبلت تهیه کنند.
بازوند افزود: در حال حاضر دولت با مشکلات زیادی روبرو است لذا باید شرکت ها و کارخانجات بخش خصوصی به یاری و کمک دانش آموزان بی بضاعت فراخوانده شوند.
وی افزود: باید تلاش کنیم که مشکل موجود در داخل استان حل شود و ما برای تهیه تبلت برای این دانش آموزان توان خود را بکار خواهیم گرفت تا تمامی دانش آموزان امکان تحصیل از طریق فضای مجازی را پیدا کنند و این وظیفه اداره کل آموزش و پرورش استان است که این موضوع را باجدیت پیگیری کند.
همچنین در این دیدار معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت  آموزش و پرورش نیز گفت: از نگاه فاخر استاندار کرمانشاه نسبت به آموزش و پرورش استان تشکر می کنیم و استان کرمانشاه در زمینه مدیریت و برنامه ریزی در شورای آموزش و پرورش جزء استان های موفق کشور است.
مهرزاد حمیدی افزود: ما خدمات و تلاش های بازوند را در زمان زلزله به ویژه تلاش ایشان برای بازسازی مدارس در مناطق زلزله زده را فراموش نمی کنیم. وی همچنین در این مراسم نقش ورزش را در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه بسیار مهم و موثر عنوان کرد.