تمامی خسارت های ناشی از سیل

تمامی خسارت های ناشی از سیل جبران شده است

تمامی خسارت های ناشی از سیل جبران شده است - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار لرستان در  آئین بهره برداری و افتتاح طرح ها و پروژه‌های بهسازی و بازسازی مناطق سیل زده که همزمان با سایر استان های سیل زده کشور به ریاست دکتر روحانی رییس جمهور و حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه طرح های زیر ساختی و تاسیسات عمومی خسارت دیده از سیل تاکنون هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، خادمی با اعلام این خبر  که تمامی خسارت های ناشی از سیل جبران شده است، گفت: بخش عمده‌ای از خسارات در حوزه راه، آب ، کشاورزی و تاسیسات زیر بنایی تکمیل شده و این پروژه ها در زمان ها و مقاطع مختلف به بهره برداری رسیده اند. 
 استاندار لرستان با اشاره به اینکه برخی از طرح های باقی مانده تا پایان سال به تدریج آماده افتتاح می‌شوند گفت: امروز یک دستگاه پل در برنامه ویدئوکنفرانس به ریاست دکتر روحانی و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شهرستان پلدختر به بهره‌برداری رسید و عملیات ساخت تعدادی پل دیگر نیز تا آخر آبان به نتیجه خواهد رسید.  
استاندار لرستان همچنین از بهره برداری و افتتاح  ۳۵ مدرسه در مناطق سیل زده  خبر داد و گفت: مابقی مدارس در مناطق سیلزده تا دهه فجر افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید. 
 استاندار لرستان با بیان اینکه بیشتر خسارات ناشی از سیل جبران شده گفت: به جز درحوزه دیواره ساحلی روستاها و بخشی از جاده های روستایی در سایر حوزه ها تمامی خسارت های ناشی از سیل جبران شده است.

منبع : وزارت کشور