تمامی برگزارکنندگان انتخابات البرز در نهایت بی طرفی درصدد برگزاری ان

تمامی برگزارکنندگان انتخابات البرز در نهایت بی طرفی درصدد برگزاری انتخاباتی امن، پرشور و سالم هستند

 

تمامی برگزارکنندگان انتخابات البرز در نهایت بی طرفی درصدد برگزاری انتخاباتی امن، پرشور و سالم هستند - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تمامی فرمانداران و عوامل اجرایی انتخابات در نظر داشته باشند که هیچ گونه جهت گیری در خصوص کاندیداها نداشته باشند چراکه ما بعنوان برگزار کنندگان انتخابات باید شرایطی یکسان برای تمامی طیف های نامزد فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهبازی در جلسه ستاد انتخابات استان که روز سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه عملکرد بخش های مختلف ستاد اجرایی انتخابات حاکی از تلاش گسترده عوامل برای برگزاری انتخابات است، افزود: همراهی بسیار خوب ستاد نظارت بر انتخابات نیز قابل تقدیر است. 

وی ادامه داد: فرمانداران استان و زیرمجموعه آنها با عشق و علاقه و انگیزه وافر درصد برگزاری انتخاباتی پرشور و امن و سالم در البرز هستند.

شهبازی گفت: آرامش، هماهنگی و انسجام بسیار خوبی در البرز برقرار است و دستگاه های خدماتی و همچنین دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این مسیر نهایت همراهی را دارند.

وی افزود: باید همچنان در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عمل به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اقدامات لازم را داشته باشیم چراکه هیچ گونه ساده انگاری در این شرایط جایز نیست.

استاندار البرز گفت: با افزایش شعب اخذ رای و واکسیناسیون بخش بالایی از افراد آسیب پذیر، بستر حضور مردم را در پای صندوق های رای فراهم کرده است.

وی افزود: واکسن برکت به تولید انبوه رسیده و تا پایان هفته جاری نیز واکسن پاستور به مرحله تولید می رسد که هر ۲ این واکسن ها در حوزه البرز هستند.

شهبازی گفت: هزار و ۳۵۴ شعبه اخذ رای در البرز پیش بینی شده که در خصوص واکسیناسیون برگزار کنندگان انتخابات صحبت های شده و امید داریم که عملیاتی شود.

وی افزود: نظام سلطه و معاندان نظام همواره درصدد ایجاد بسترهای ناامیدی مردم و سیاه نمایی هستند و باید تا جایی ممکن برای مقابله با توطئه های آنها برنامه داشته باشیم.

استاندار البرز گفت: اکنون موضوع مربوط به برق را دستاویز قرار داده اند که در این رابطه در البرز به گونه اقدام، برنامه ریزی و رایزنی شد که خاموشی ها به حداقل برسد.

وی افزود: تمامی فرمانداران و عوامل اجرایی انتخابات در نظر داشته باشند که هیچ گونه جهت گیری در خصوص کاندیداها نداشته باشند چراکه ما بعنوان برگزار کنندگان انتخابات باید شرایطی یکسان برای تمامی طیف های نامزد فراهم کنیم.

شهبازی گفت: امسال انتخابات از ساعت ۷ صبح آغاز می شود و باید البرز آمادگی کامل را راس ساعت برای اخذ آرا مردم داشته باشد.

وی افزود: عوامل دانشگاه علوم پزشکی نیز نظارت کافی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شعب داشته باشند.

منبع :وزارت کشور