حل مشکلات ایثارگران

تلاش برای حل مشکلات ایثارگران افتخار است

تلاش برای حل مشکلات ایثارگران افتخار است - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار کرمانشاه گفت: تلاش برای حل مشکلات مربوط به ایثارگران و خانواده های آنها برای ما افتخار است و در این مسیر تلاش می کنیم که مشکلات این عزیزان حل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ ” هوشنگ بازوند” امروز یکشنبه در جمع کارکنان آزاده و ایثارگر استانداری  اظهار داشت: از حضور در جمع ایثارگران بسیار خوشحال می شویم و توان ما برای تلاش بیشتر جهت توسعه و پیشرفت افزون می شود.
وی ادامه داد: قصد داشتیم که در روز ۲۶ مردادماه “سالروز ورود آزادگان سرافراز به ایران اسلامی” با آزادگان استانداری نشست داشته باشیم اما با توجه به اینکه در آن زمان استان به لحاظ کرونا در وضعیت قرمز قرار داشت این نشست با تاخیر برگزار شد.
مقام عالی استان با بیان اینکه ما هرگز سختی ها و مشقت های آزادگان در زمان اسارت را فراموش نمی کنیم، تصریح کرد: انسان وقتی کلیپ های زمان اسارت آزادگان و سختی ها و رنج هایی که بر این عزیزان در زمان اسارت را نگاه می کند قادر به ادامه کلیپ نیست اما رژیم بعث عراق با انواع شکنجه ها قادر نبود که ذره ای از مقاومت پولادین آزادگان را کم کند و آزادگان سرافراز ایران اسلامی با ورود غرور آمیز خود به ایران اسلامی ثابت کردند که همواره به آرمان های والای انقلاب اسلامی پایبند هستند.
استاندار کرمانشاه وظیفه مدیران را تلاش برای حل مشکلات و مسائل ایثارگران عنوان کرد و بیان داشت: مدیران باید به حل مشکلات ایثارگران و به ویژه ایجاد اشتغال برای فرزندان این عزیزان توجه جدی داشته باشند و همه باید تلاش کنیم تا به مطالبات و خواسته های ایثارگران اگر احیاناً دارند، پاسخ مثبت دهیم.
بازوند بیان داشت: خیلی خوشحال می شویم که مشکلات اشتغال فرزندان ایثارگر را حل کنیم و این موضوع جزء اولویت های کاری قرار دارد و با جدیت پیگیری خواهد شد.
وی گفت: مدیران استان نیز باید در جهت ایجاد اشتغال برای فرزندان ایثارگر پیگیری و تلاش داشته باشند و ما از اینکه مشکلی از خانواده های ایثارگر حل شود، افتخار می کنیم.
در پایان این نشست استاندار کرمانشاه ضمن شنیدن دیدگاه ها و نظرات آزادگان استانداری، به منظور پاسداشت تلاش ها و سختی های آزادگان در زمان اسارت به این عزیزان لوح تقدیر اهداء کرد.

منبع : وزارت کشور