تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب و شهدا

تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب و شهدا در اولین روز از هفته د‌ولت

تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب و شهدا در اولین روز از هفته د‌ولت - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

جمعی از مدیران استان کرمانشاه در اولین روز از هفته بزرگداشت دولت، با حضور در باغ فردوس با آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در این مراسم معنوی استاندار کرمانشاه، معاونین استانداری و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی  حضور داشتند و با نثار گل به مدافعان کشور و مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
همچنین امروز در ادامه برنامه های روز اول هفته دولت هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با حضور در مرکز سامد به درخواست های مردم شریف استان کرمانشاه از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ به صورت مستقیم پاسخ داد.
در این دیدار استاندار کرمانشاه با توجه مطالبات ارائه شده به بررسی مشکلات و درخواست های مردم از طریق ارتباط تلفنی پرداخت.

قرار است در هفته دولت ۸۱۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری سه هزار و ۹۷۱ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲ هزار و ۴۲۵ نفر در استان کرمانشاه افتتاح و کلنگ‌زنی شود.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از استان کرمانشاه آغاز و در این استان به پایان رسید.