تثبیت املاک و دارایی های اداره کل آموزش و پرورش

تثبیت املاک و دارایی های اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تسریع می شود

تثبیت املاک و دارایی های اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تسریع می شود - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

 

استاندار تهران با اشاره به شناسایی افراد بی‌سواد و بازمانده از تحصیل در استان تهران بر تسریع در روند تثبیت املاک و دارایی های اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت این شورا اظهار داشت: سوادآموزی و ارتقا تحصیل نیازمند توجه آحاد جامعه است و در راستای تقویت مسئولیت اجتماعی باید پیگیری شود.
وی ضمن تقدیر از آموزش پرورش شهر و شهرستان های تهران به کسبب کسب رتبه برتر ادامه داد: اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش استان تهران مشارکت تمامی دستگاه ها را می طلبد و باید مورد توجه قرارگیرد.
استاندار تهران تصریح کرد: عمده ترین هدف ما تسریع در اعمال مالکیت مجموعه آموزش و پرورش استان تهران و تثبیت املاک و دارایی های متعلق به اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ها است.
محسنی بندپی سپس گفت: شهرستان های استان تهران به شدت از کمبود فضای آموزشی رنج می برند و تاکید شد تا در تغییر کاربری ها به آموزش و پرورش کمک شود تا کمبود فضاهای فیزیکی جبران شود.
وی خاطرنشان کرد: شناسایی افراد بی سواد و‌ بازمانده از تحصیل و باسواد شدن این افراد در راس اهداف راهبردی شورای آموزش و پرورش استان است.

منبع : وزارت کشور