تاکید استاندار کرمانشاه

تاکید استاندار کرمانشاه بر جلوگیری از قاچاق دام و احشام

تاکید استاندار کرمانشاه بر جلوگیری از قاچاق دام و احشام - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندارکرمانشاه بر جلوگیری از قاچاق دام و احشام از مرزهای استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ “هوشنگ بازوند” در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، ازدستگاه های ذیربط خواست که نهایت اهتمام و جدیت خود را برای جلوگیری از قاچاق احشام به آن سوی مرزهای استان بکار گیرند.
وی بیان داشت: ما از دستگاه های ذیربط با جدیت می خواهیم که نسبت به جلوگیری از قاچاق احشام از مرزهای استان جلوگیری کنند و به هیچ عنوان فردی نباید قادر باشد که قاچاق احشام داشته باشد.
استاندار کرمانشاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جهت مبارزه با گران فروشی و تورم گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری می توان با اتخاذ تدابیر لازم جلوی خیلی از گران ها از جمله قیمت گوشت قرمز و مرغ را با مبارزه با قاچاق احشام گرفت.
همچنین در این جلسه دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان نیز گفت: قاچاق دام و احشام که به عنوان یک مشکل اساسی در مرزهای استان وجود دارد خوشبختانه در این جلسه با توجه به تاکیدات استاندار محترم به تصمیمات خوبی در راستای جلوگیری از قاچاق احشام رسیدیم که قطعاً با اجرای این مصوبات شاهد حل این مشکل خواهیم بود.
سعید قاسمی افزود: در این جلسه همچنین مصوب شد که دستگاه های ذیربط با جدیت بیشتر در راستای تقویت نوار مرزی اقدامات لازم را انجام دهند.
در این جلسه همچنین دستگاه های عضو این کمیسیون در خصوص مبارزه با قاچاق دام و همچنین قاچاق دارو گزارشاتی ارائه کردند و تصمیمات مناسبی برای مقابله جدی با قاچاق به ویژه قاچاق احشام با رویکرد تقویت یکان های مستقر در مرزها گرفته شد.

منبع : وزارت کشور