استاندار مازندران بر بکارگیری مصالح استاندارد در پروژه های عمرانی تاکید کرد

بکارگیری مصالح استاندارد در پروژه های عمرانی

بکارگیری مصالح استاندارد در پروژه های عمرانی

حسین زادگان، گفت: کیفیت مناسب مصالح ساختمانی، ایمنی پروژه‌های عمرانی را افزایش می‌دهد. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، استاندار مازندران افزود: مصالح به‌کار رفته در پروژه‌های عمرانی باید از استانداردهای لازم برخوردار باشند.
حسین زادگان در جلسه شورای فنی مازندران ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: واحدهای تولیدکننده‌ی مصالح ساختمانی، باید پروانه استاندارد دریافت کنند.
وی با تاکید بر افزایش نظارت اداره کل استاندارد بر کارگاه‌های تولیدی، افزود: کیفیت مناسب مصالح ساختمانی، ایمنی پروژه‌های عمرانی را افزایش می‌دهد.
استاندار با تاکید بر اینکه نمایندگان اداره‌کل صمت و بنیادمسکن در بازدید از واحدهای تولیدی حضور فعالی داشته باشند، اظهار داشت: با واحدهای تولیدیِ مصالح ساختمانی که بعد از تذکرات متعدد به تخلفات خود ادامه می‌دهند، به شکل جدی و قانونی برخورد شود.
وی با اشاره به اهمیت جلسات شورای فنی استان، تصریح کرد: جدیت نظارت بر واحدهای تولیدیِ مصالح ساختمانی که توسط شهرداری‌ها مدیریت می‌شوند، بیشتر شود تا پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها از استانداردهای لازم برخوردار باشند.
استاندار با تاکید بر افزایش سرعت ساخت پروژه‌های عمرانی در سطح استان، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای مصوبات شورای فنی استان هستند.
حسین زادگان با تقدیر از پیمانکاران موفق، تصریح کرد: با پیمانکارانی که در اجرای قرارداد و تعهد خود کم‌کاری و کوتاهی داشتند، برخورد قانونی و از پیمانکاران متعهد نیز حمایت شود.
استاندار با اشاره به عدم فروش نفت و مشکلات اقتصادی دولت، افزود: استفاده بهینه از منابع مالی و مدیریت صحیح هزینه‌ها از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود.
وی افزود: همکاری مطلوب پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی در توسعه استان نقش پررنگی خواهد داشت زیرا موجب ایجاد اشتغال و افزایش رونق کسب و کار می‌گردد.

منبع: وزارت کشور