استاندار اردبیل با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کرد

به منظور تسریع در تصویب منطقه آزاد تجاری

به منظور تسریع در تصویب منطقه آزاد تجاری

به منظور تسریع در روند تصویب مناطق آزاد تجاری استان ، استاندار اردبیل با محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اکبر بهنام جو با همراهی مشاور عالی استاندار در جلسه ای که در  دفتر کار دبیرتشخیص مصلحت نظام برگزار شد، اظهار کرد: در پی دیداری که در سال گذشته با مجموعه تشخیص مصلحت نظام و بخصوص با دبیر تشخیص مصحلت انجام شد بعد از این دیدار دبیرکمیسیون اقتصادی به همراه تیم کارشناسی ضمن حضور در استان اردبیل از محل اجرای مناطق آزاد تجاری بازدید میدانی انجام دادند و گزارش مفصلی برای پیگیری تهیه کردند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: به دنبال آن در ۱۰ روز گذشته کمیسیون زیربنایی تشکیل شد که در این کمیسیون نیز با مستندات کامل شرکت کردیم و دفاعیه کامل خود را در این جلسه کارشناسی انجام دادیم.

وی ادامه داد: در روز های آتی جمع بندی کمیسیون ها از آخرین وضعیت منطقه آزاد تجاری استان اردبیل به جلسه اصلی تشخیص مصلحت نظام آماده و ارایه می شود تا شاهد تصویب نهایی در آینده نزدیک باشیم.

استاندار اردبیل بااشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز تاکید جدی برای تسریع تصویب روند منطقه آزاد تجاری را دارد افزود: نماینده ولی فقیه بصورت جدی پیگیر این مساله هستند و ما نیز به تبعیت از مطالبات مردم استان در تلاش هستیم این دغدغه هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

وی در پایان از همه کسانی که در رابطه با تهیه طرح جامع این منطقه و نمایندگان مجلس که در رابطه به تصویب این طرح تلاش کرده بودند تقدیر کرد.

منبع: وزارت کشور