به مناسبت هفته تعاون؛

تجلیل از ۱۵ تعاونی‌های برتر استان کرمان در روز افتتاح واحدهای مسکن کارکنان بیمارستان شهید باهنر

به مناسبت هفته تعاون؛ تجلیل از ۱۵ تعاونی‌های برتر استان کرمان در روز افتتاح واحدهای مسکن کارکنان بیمارستان شهید باهنر - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

 

به مناسبت هفته تعاون (۱۳ تا ۱۹ شهریور ماه) و در آئینی با حضور دکتر فدائی استاندار کرمان، ضمن تجلیل از تعاونی‌های برتر استان، پروژه ۱۶۲ واحدی مسکن کارکنان بیمارستان شهید باهنر افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور،  محمدجواد فدائی استاندار کرمان ۱۳ شهریورماه  در آیین افتتاح پروژه مسکن کارکنان بیمارستان شهید باهنر با تشکر از پرستاران و کادر درمانی استان عنوان کرد: پرستاران به طور معمول بخش عمده‌ای از زحمت و کار در بیمارستان‌ها را به عهده دارند که این تلاش با شیوع بیماری کرونا مضاعف شد و به خوبی نیز از عهده آن برآمدند.
وی افزود: در مقایسه نسبت موارد بستری به فوتی‌های بیماری کرونا، کادر درمانی استان نشان دادند که زحمت فراوانی کشیده‌اند.
استاندار کرمان به جایگاه تعاونی‌ها اشاره داشت و گفت: طبق اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، جایگاه تعاونی‌ها در اقتصاد استان ۴ تا ۶ درصد است که نسبت به میانگین ۲۰ درصدی پایین است.
دکتر فدائی تصریح کرد: طرح‌ها و برنامه‌هایی که در حوزه مسکن در دولت‌های مختلف دیده شد، در حال حاضر ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن ممکن نیست و از سویی متقاضیان جدید همچنان حضور دارند.
استاندار کرمان تاکید کرد: باید یک برنامه مداوم برای مسکن داشته باشیم تا متقاضیان جدید را شامل شود.
دکتر فدائی همچنین به پایین بودن میزان تسهیلات مسکن اشاره کرد و گفت: نسبت سهم تسهیلات مسکن و آورده متقاضی باید منطقی باشد.

منبع : وزارت کشور