mojhaye abi oromieh

با حضور استاندار و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام گرفت:

بهره برداری از پروژه سرزمین موج های آبی ارومیه و چند طرح گردشگری در استان همزمان با هفته دولت

با حضور استاندار و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، بهره برداری از پروژه سرزمین موج های آبی ارومیه و چند طرح گردشگری در استان همزمان با هفته دولت در استان صورت گرفت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سرزمین موج های آبی ارومیه با ۳۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری با حضور محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و علی اصغر مونسان معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به بهره برداری رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در این آیین گفت: مجموعه موج های آبی از سال ۱۳۹۴ شمسی عملیات اجرایی خود را آغاز کرده بود و امروز به طور رسمی به بهره برداری می رسد.

جلیل جباری بیان کرد: این مجموعه تفریحی- سرگرمی در زمینی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع و با زیربنای ۱۰ هزار متر مربع ساخته شده است.

وی ادامه داد: همزمان با این مجتمع، سه پروژه مهمانپذیر درجه یک، هتل ۲ ستاره و مهمانپذیر درجه ۳ در شهرستان های تکاب، خوی و چایپاره به بهره برداری می رسد.

وی افزود: آذربایجان غربی یکی از استان های با ظرفیت در بحث گردشگری تاریخی و فرهنگی بوده و تمام توان اداره کل میراث فرهنگی شناساندن این ظرفیت ها به گردشگران داخلی و خارجی است.

وی افزود: همچنین در هفته دولت شاهد بهره برداری از پنج واحد اقامتی بوم گردی در استان بودیم که با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی راه اندازی شده است.