بهره برداری از طرح تصفیه خانه

بهره برداری از طرح تصفیه خانه شهر صدرا

بهره برداری از طرح تصفیه خانه شهر صدرا - وبسایت مجمع استانداری جمهوری اسلامی ایران

تصفیه خانه شهر جدید صدرا با حضورمعاون رئیس جمهور و استاندارفارس و با دستور رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عنایت الله رحیمی در مراسم بهره برداری از طرح تصفیه خانه شهر صدرا  که به صورت ویدیوکنفرانس و با حضور معاون رئیس جمهور برگزار شد؛ با گرامیداشت ایام دهه فجر و با اشاره به نتایج موثر زیست محیطی در راه اندازی این تصفیه خانه گفت: مشکلات نبود یک تصفیه خانه مدرن در شهر صدرا؛ ازجمله خواسته های مردم بود که خوشبختانه با حمایت دولت اجرایی و به بهره برداری رسید.
وی افزود : قبلا آسیب های زیست محیطی به دلیل نبود این تصفیه خانه متوجه شیراز بود که با همکاری اوقاف و شرکت عمران صدرا و دستگاه‌های اجرایی اکنون جمعیت ۸۰ هزار نفری را تحت پوشش قرار داده است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه بیش‌از ۱۳۶ میلیارد تومان اعتبار در این طرح هزینه شده خاطر نشان کرد : کلنگ زنی تصفیه خانه غرب صدرا بزودی انجام خواهد گرفت و دولت در این بخش خدمات ارزنده ای را به مردم فارس ارائه کرده است. 
رحیمی راه اندازی تصفیه خانه شماره ۲ شیراز و تصفیه خانه ممسنی را از دیگر فعالیت های دولت در این زمینه عنوان کرد و گفت :  تصفیه خانه شهرستان کازرون تا پایان دولت تکمیل میشودو اکنون شش طرح تصفیه خانه ای در فارس با اعتبارات بانک توسعه اسلامی در حال اجراست و برای نخستین بار هشت روستای فارس دارای شبکه جمع آوری فاضلاب شده است.

منبع : وزارت کشور