بروجرد حق بزرگی بر فرهنگ و ادب کشور

بروجرد حق بزرگی بر فرهنگ و ادب کشور دارد

بروجرد حق بزرگی بر فرهنگ و ادب کشور دارد - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار لرستان: امیدواریم همایش توسعه بروجرد گامی در جهت اعتلای حقوق این شهر باشد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،  اولین همایش توسعه بروجرد با حضور  خادمی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد .
استاندار لرستان ضمن تقدیر از حضور فرهیختگان و برگزار کنندگان این همایش، گفت: بروجرد از معدود شهرستان های کشور است که حق بزرگی بر فرهنگ و ادب این مرز و بوم دارد .
 خادمی اظهار داشت: بروجرد مهد بزرگان و علمایی چون آیت الله بروجردی، زرین‌کوب و امثال آن ها بوده و خدمات علمی و فرهنگی بسیاری به کشور داشته است .
وی تصریح کرد: برگزاری این همایش و حضور در آن با ارائه مطالب و مقالات علمی، می تواند بخشی در توسعه بروجرد موثر باشد . 
استاندار لرستان با اشاره به محورهای این همایش افزود: فرهیختگان با ارائه بحث های علمی و اثرگذار نقش خود را در توسعه بروجرد ایفا کنند و در این راه مجموعه دولت نقش خود را ایفاء خواهد کرد .
خادمی با بیان نکاتی از نظریات مختلف در بحث توسعه جوامع، خاطرنشان کرد: توسعه زمانی شکل می گیرد که حقوق مردم به طور کامل در اختیار آنها قرار گرفته و فرصت ها نیز برابر و یکسان برای همه باشد .
وی با تاکید بر لزوم ایجاد « ارتباطات مهم توسعه » گفت: مجموعه دولت به عنوان نقش اصلی ایجاد توسعه، باید ویژگی هایی در سطوح منطقه ای و ملی با در نظر گرفتن توانمندی ها داشته باشد .
استاندار لرستان در پایان بیان کرد: انتخاب کار درست، اجرای آن به شیوه درست و بکارگیری برنامه ریزی مناسب، مهمترین کمک را به فرآیند توسعه می کند که امیدواریم مدیران و مسئولین در توجه به این نکات با جدیت عمل کنند .

منبع : وزارت کشور