استاندارمازندران در همایش ائمه جمعه استان؛

برنامه عملیاتی بیانیه گام دوم انقلاب در مازندران در دست تدوین است

احمد حسین زادگان در جمع ائمه جمعه استان یادآور شد: به منظور عملیاتی و اجرایی شدن برنامه و تبیین بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی، این برنامه با جدیت از سوی معاونت سیاسی استانداری مازندران درحال پیگیری و تدوین است. ‎

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در همایش ائمه جمعه مازندران در آمل، افزود: سرفصل های مهم این بیانیه به صورت سندهای راهبردی با حضور همه صاحبان فکر واندیشه و نخبگان استان جمع آوری و برای اجرایی شدن به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظامی مردمی است که با مشارکت مردم در طی ۴۰ سال گذشته به دستاوردهای مهمی ازجمله استقلال و آزادی دست یافته است، اظهار داشت: البته رهبرمعظم انقلاب اسلامی در طی این سال ها و به دفعات در بیش از یک دهه اخیر ساماندهی  وضعیت اقتصادی کشور را مورد تاکید و رسیدگی جدی از سوی مسئولان امر قرار دادند و در شعارهای سال منویات اقتصادی معظم له مندرج است.

ستاندارمازندران تصریح کرد: برخی از برنامه های اقتصادی به طور کامل عملیاتی نشد و باید به طور جدی در بحث عدالت و مبارزه با فساد در همه بخش های اداری و اقتصادی که دغدغه و مطالبه به حق مردم است، در عمل ورود کرد.

حسین زادگان دربخش دیگری از سخنان خود به برخی اقدامات عملی درمازندران اشاره کرد وگفت: اکنون مجموعه استان شاهد بیشترین وفاق و همگرایی است و با پیگیری هایی که با دستگاه قضایی و بانک های استان انجام شد، از تعطیلی وتملک ۱۸ واحد تولیدی و صنعتی استان جلوگیری شده واین روند برای دیگر واحدها نیز تداوم خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در مازندران به جلسه اخیر مدیران استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی با مجمع نمایندگان استان برای ۲ اولویت مهم مازندران اشاره کرد و گفت: ایجاد یک منطقه آزاد اقتصادی و نیز اقدام های عملیاتی و زیربنایی برای موضوع پسماند در شمار اولویت های نخست مازندران قرار دارد.

حسین زادگان گفت: برای سال۹۸ شاهد اتفاق های خوب در برخی حوزه ها ازجمله پسماند  و تحولات اقتصادی دراستان خواهیم بود.

وی، برگزاری برنامه دیدارهای مردمی استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی برای برطرف کردن برخی مشکلات قابل رسیدگی مردم در شهرستانها و نیز پیگیری برخی موضوعات ازطریق ویدئوکنفرانس با فرمانداران شهرستان را از دیگربرنامه های درحال پیگیری برای پاسخگویی سریع به مردم بیان کرد.