برج فناوری کرمانشاه

برج فناوری کرمانشاه از یک نماد رکود به نماد توسعه و جهش تولید تبدیل شده است

برج فناوری کرمانشاه از یک نماد رکود به نماد توسعه و جهش تولید تبدیل شده است - وبسایت مجمع استانداران

استاندار کرمانشاه گفت: در سال ۹۶ و آغاز حضور من در کرمانشاه، ساختمان نیمه کاره برج فناوری، نماد رکود در پروژه‌های عمرانی بود ولی امروز این برج تبدیل به نماد ماندگار توسعه شرکت‌های دانش بنیان، جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ “هوشنگ بازوند” در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور معاونین استاندار و مدیران و مسئولان عضو ستاد برگزار شد؛ اظهار داشت: استان کرمانشاه تمامی ظرفیت‌های اقتصاد مقاومتی را داراست و از سرمایه‌های فراوانی برای پیشبرد برنامه‌های این حوزه برخوردار است.
وی اثربخشی و تحول آفرینی را یکی از پروژه های اصلی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی خواند و گفت:  خوشبختانه پروژه‌های قوی و تحول‌آفرینی در حوزه صنعت و معدن، در قالب اقتصاد مقاومتی تعریف شده‌‌اند.
استاندار کرمانشاه افزود: در یکی از این پروژه ها، ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد و یک پروژه دیگر نیز با سرمایه گذاری خارجی انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: این‌‌گونه پروژه‌ها در واقع حرکت در قالب رویکردهای ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود و همه باید تلاش کنیم موانعی که در مسیر این پروژه ها هستند؛ برداشته شود تا شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه تولید و اشتغال استان باشیم.
بازوند در بخش دیگری از سخنانش تقویت و توسعه شرکت های دانش بنیان را یکی دیگر از اصول اقتصاد مقامتی معرفی کرد و گفت: اگر خواهان ایجاد یک جهش در اقتصاد کشور هستیم راهی جز توسعه شرکت های دانش بنیان نداریم.
وی بهره‌برداری از برج فناوری توسط رئیس جمهور را یک رویداد بسیار مهم در استان دانست و گفت: در ابتدای حضور من در استان، ساختمان نیمه کاره برج فناوری، نزد بسیاری، نماد رکود در پروژه های عمرانی بود ولی امروز به نماد توسعه شرکت دانش بنیان، جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه تبدیل شده است.

منبع : وزارت کشور