افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی، خدماتی ، بهداشتی و زیربنایی در ایوان

استاندار ایلام همزمان با سومین روز از هفته دولت ۸ طرح خدماتی بهداشتی و زیربنایی را در ایوان افتتاح و کلنگ زنی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ مروارید در سومین روز هفته دولت در سفر به شهرستان ایوان در راستای گسترش فضای سبز شهری و افزایش روحیه امید و نشاط اجتماعی جوانان و خانواده ها پارک امید را با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سفر افتتاح نمود.
وی با حضور در محل اجرای مسکن مهر ایوان که در مجموع ۴۰۰ واحد و در ۹ هزار متر مربع اجرا می شود با تاکید بر خدمات رسانی دستگاهها برای اجرای کاربریهای عمومی ۲۰۰ واحد را افتتاح نمود.
استاندار ایلام در ادامه درمانگاه تخصصی ارتش با بیش از سه هزار متر زیر بنا در سه طبقه و با هدف ارائه خدمات تخصصی کلینیک و پاراکلینیک با مشارکت نیروی زمینی ارتش و با حضور سردار حاجی لو را کلنگ زنی نمود .
مروارید در این سفر و در راستای خدمات رسانی دولت تدبیر و امید به مردم ، مشعل گازرسانی به سه روستای سرتنگ علیا، حاجی حاضر و کپنه کران را با ۱۴ کیلومتر شبکه و خط انتقال، ۱۵۰ انشعاب با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیون تومان را روشن نمود که با اجرای این پروژه در مجموع ۹۶ درصد روستاهای شهرستان گاز دارم می شوند.
وی در ادامه خانه بهداشت روستای سرتنگ علیا و چهل زرعی را با ۱۴۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح نمود.
تجهیز و تامین آب شرب عشایری منطقه در روستای علمدار با حفر چاه به عمق ۵۲ متر، ۱۲ اینچ و با دبی ۸ لیترآب در ثانیه و با عتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان از دیگر طرح هایی بود که استاندار انرا افتتاح کرد که منجر به بهره مندی ۷۰۰ خانوار عشایری از این نعمت الهی می شود.
استاندار ایلام در ادامه خدمات رسانی دولت تدبیر و امید به استان ایلام از محل طرح های صندوق کارآفرینی امید، طرح تولیدی مانتوی مدارس با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیون تومان و نیز تجهیز آموزشگاه رباتیک ایوان را افتتاح و به مردم ایوان تقدیم نمود
وی در پایان پروژه اصلاح شبکه و ایجاد روشنایی معابر روستای نهر خان علیا را با ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح نمود.