با حضور استاندار اصفهان صورت گرفت:

بررسی مسائل و مشکلات شرکت صنایع شیمیایی پترو ایمن سپاهان

با حضور دکتر رسول زرگرپور مسائل و مشکلات شرکت صنایع شیمیایی پترو ایمن سپاهان بررسی شد و تصمیمات لازم برای حل مشکلات اتخاذ گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ دکتر رسول زرگرپور در جلسه ی بررسی مسائل و مشکلات شرکت صنایع شیمیایی پترو ایمن سپاهان، اظهارداشت: تمام تلاش مدیریت استان حفظ اشتغال و تولید است و باید از افزایش بیکاری جلوگیری کرد.

استانداراصفهان افزود: همه ی دستگاه ها باید هماهنگی لازم داشته باشند و تا جایی که خلاف قانون صورت نگیرد باید از بیکاری حتی یک کارگر جلوگیری کرد.

رسول زرگرپور با بیان اینکه بیکار شدن حتی یک نفر نیز تبعات غیرقابل جبرانی خواهد داشت، گفت: این موضوع به خصوص در ایام  نزدیک شدن به سال نو اهمیت بیشتری پیدا می کند.

زرگرپور به مشکل این شرکت با بانک ها اشاره کرد و افزود: متاسفانه برخی از تصمیمات شتابزده ی بعضی از بانک ها ، بخش خصوصی را از ادامه ی فعالیت ناامید می کند که در این ارتباط باید رویکرد بهتری در نظر گرفته شود.

استانداراصفهان بر همکاری بانک ها در حل این مشکل تاکید کرد و افزود: با توجه به تسویه ی بدهی های این شرکت از طریق تملک دارایی های ارزیابی شده ، بانک های عامل نسبت به بخشش جرائم و وجوه التزام اقدام و صرفا اصل و سود تسهیلات اعطایی را به عنوان مطالبات از طریق تملیک اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: بمنظور اجرای مصوبات و تسریع در حل این مشکل، آمادگی خود را برای مکاتبه و یا مذاکره با مدیران بانک ها و یا سایر مراجع مرتبط در تهران اعلام می کنم.

گفتنی است شرکت صنایع شیمیایی پترو ایمن سپاهان تولید کننده ی فرآورده ها و مواد مورد نیاز پتروشیمی است و طرح های دیگری نیز در دست اقدام دارد که برخی از آن ها در کشور و یا منطقه کم نظیر است.