بازوند

بازوند: بیمه سلامت در مسیر تحقق عدالت اجتماعی گام بر می‌دارد

بازوند: بیمه سلامت در مسیر تحقق عدالت اجتماعی گام بر می‌دارد - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار کرمانشاه گفت: رهاورد و دستاورد ارزشمند سازمان بیمه سلامت توسعه کمی و کیفی خدمات به ویژه اجرای طرح عدالت محور‌ پوشش همگانی اقشار مختلف است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ « هوشنگ بازوند» در دیدار با دکتر ناصحی که به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه به استان سفر کرده است، اظهار داشت: زحمات خالصانه و‌ تلاش های مستمر آقای دکتر مظفری در مسیر تحقق اهداف توسعه ای، ارائه خدمت صادقانه به مردم و پوشش عادلانه و‌فراگیر خدمات سلامت قابل تقدیر است.

وی افزود: مساعی ارزشمند ایشان در استان سبب رضایتمندی مردم شده و امیدواریم امکان بهره مندی از تجارب ارزنده و مشاوره های این مدیر توانمند که اکنون به افتخار بازنشستگی نایل آمده در آینده نیز میسر شود.

بازوند در ادامه ضمن تقدیر و‌ تشکر از عملکرد مطلوب دکتر امید قادری در سمت مدیرکلی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: این مدیرجوان، مومن، خلاق و پرتلاش اقدامات زیربنایی، ریشه ای و کارهای مهمی را برای پیشرفت گردشگری به عنوان یکی از قطب های اصلی توسعه پایدار در استان انجام داد و در آینده اقتصاد این دیار موثر است.

وی ادامه داد: برای دکتر قادری در سمت جدید به عنوان مدیرکل بیمه سلامت استان نیز آرزوی توفیق روزافزون داریم و در مسیر تحقق برنامه های پیش رو برای توسعه نظام سلامت از ایشان حمایت خواهیم کرد. 

لازم به ذکر است امروز (۱۹ فروردین) در مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران مراسم تکریم دکتر مظفری انجام و دکتر قادری به عنوان مدیرکل جدید بیمه سلامت استان معرفی شد.

منبع : وزارت کشور