این پروژه ها هدیه خوب دولت

این پروژه ها هدیه خوب دولت به مردم کرمانشاه است

این پروژه ها هدیه خوب دولت به مردم کرمانشاه است - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار کرمانشاه گفت: علیرغم شرایط اقتصادی و اعمال تحریم ها، خوشبختانه پروژه های بسیار خوب و مهمی در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال در استان افتتاح و یا کلنگ زنی می شوند که این موضوع نشان دهنده پیگیری، تلاش و دلسوزی دولت تدبیر و امید برای ارائه خدمات بیشتر به مردم شریف و بزرگوار کرمانشاه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هوشنگ بازوند در آئین افتتاح پروژه های اقتصادی و عمرانی شهرستان کرمانشاه که به صورت ویدئو کنفرانس (به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی) در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی و اعمال تحریم ها از سوی دشمنان، اما خوشبختانه با همت و تلاش دولتمردان تدبیر و امید اقدامات بسیار امیدوار کننده ای در سطح کشور و استان کرمانشاه صورت گرفته که در همین راستا امروز ۲۸۳ پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و خدماتی در شهرستان کرمانشاه افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها شروع می شود و تلاش دولت در راستای ارائه خدمات بیشتر و گسترده تر به مردم است.
وی بیان داشت: اعتبار اجرای این پروژه ها بالغ بر ۲ هزار و ۴۸۲ میلیارد تومان می باشد که این طرح هاهدیه خوبی از طرف دولت برای مردم کرمانشاه است.
مقام عالی استان ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی امسال از تمامی فرمانداران خواسته ایم که پروژه ها را به صورت ویدئوکنفرانس و مجازی برگزار کنند لذا همگی موظف به اجرای شیوه نامه های بهداشتی هستیم زیرا اگر بیماری کرونا اگر قابل پیش بینی نیست اما قابل پیشگیری است.
استاندار کرمانشاه با توسل به خداوند متعال و اتکاء به ائمه معصومین (ع) و در راستای تجدید میثاق با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و آرمان والای انقلاب اسلامی، فرمان افتتاح این پروژه ها را در شهرستان کرمانشاه صادر کرد.
فرماندار کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: امروز ۲۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۴۸۲ میلیارد تومان در شهرستان کرمانشاه افتتاح و یا کلنگ زنی می شود که با اجرای آنها برای ۱۷۵۷ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.
وی افزود: از این تعداد پروژه، هفت مورد آن با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان طی روزهای آتی در قالب برنامه‌های مجزا با حضور مسئولین ارشد کشوری افتتاح می شود.
وی سهم طرح‌های اقتصادی از این طرح‌ها را ۱۶۵ مورد با اعتبار ۲۰۰۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با افتتاح این طرح‌ها ۱۱۳۶ نفر مشغول به کار می‌شوند.
وی همچنین بیان داشت: ۶۰ مورد از طرح‌های افتتاحی نیز عمرانی هستند که برای آنها ۳۰۳ میلیارد تومان هزینه شده است.
رنجبر همچنین از آغاز عملیات ۱۳ طرح با اعتبار ۱۷۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۶۲۱ نفر خبر داد.
وی با بیان اینکه بخشی از این طرح‌ها از محل تسهیلات عشایری و روستایی و تسهیلات زلزله اجرایی شده، یادآور شد: اعتبار این طرح‌ها ۱۵۵ میلیارد تومان است که برای ۱۴۱۸ نفر شغل ایجاد کرده است.
فرماندار کرمانشاه گفت: بهره‌برداری از این تعداد طرح و پروژه در شهرستان کرمانشاه نتیجه برنامه‌هایی است که دولت از چندی قبل آغاز کرده و بهره‌برداری از این طرح‌ها در حالی صورت گرفته که دولت در شرایط سختی از نظر جنگ اقتصادی به سر می‌برد.