امکان اسکان مهمانان نوروزی

امکان اسکان مهمانان نوروزی در مدارس استان بوشهر وجود ندارد

 

امکان اسکان مهمانان نوروزی در مدارس استان بوشهر وجود ندارد - وبسایت مجمع استانداران

استاندار بوشهر گفت: با توجه به شرایط کرونایی، امکان اسکان مهمانان نوروزی در مدارس استان بوشهر وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالکریم گراوند در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به وضعیت بیماری کرونا اظهار داشت: دعا می‌کنم این بیماری از بین برود و آرامش به دنیا و ایران برگردد و مردم در کمال سلامت و آرامش زندگی عادی خود را از سر بگیرند.
وی افزود: آموزش و پرورش نیز متأثر از شرایط کرونا شده و امیدواریم در سال تحصیلی آینده با ریشه کن شدن کرونا شاهد حضور دانش‌آموزان در مدارس باشیم.
استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: هیچ چیزی نمی‌تواند جای کلاس و معلم و شور و شوق دانش‌آموزان را بگیرد و فضای معلم و دانش‌آموزان، جایگزینی ندارد.
گراوند با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در زمینه ارتقای استان بوشهر در کنکور سراسری تصریح کرد: با برگزاری طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان، کارهای ارزشمندی در این دولت صورت گرفت و اکنون شاهد ارتقای استان بوشهر در کنکور سراسری هستیم و رتبه استان به ۱۱ در سطح کشور رسیده است.
وی بیان کرد: بدون تردید هر تلاشی انجام دهیم جواب می‌دهد و طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان در طی چهار پنج سال اخیر جواب داده و عملاً شاهد بهبود وضعیت استان در کنکور سراسری هستیم.
وی در ارتباط با اسکان مهمانان نوروزی نیز گفت: با توجه به شرایط کرونایی امکان اسکان مهمانان نوروزی در مدارس استان بوشهر وجود ندارد.
استاندار بوشهر افزود: علیرغم میل باطنی و در حالی که همیشه از مهمانان و مسافران و گردشگران ورودی به استان استقبال می‌کنیم، امسال این امکان را نداریم و امیدوار هستیم از نوروز ۱۴۰۱ و با بهبود وضعیت بیماری، شاهد حضور مهمانان و گردشگران در استان باشیم

منبع : وزارت کشور