گزارش فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا به مردم/ شنبه شب، برنامه نگاه یک؛ شبکه یک

امشب در برنامه نگاه یک ارائه می شود

امشب در برنامه نگاه یک

دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا امشب در یک برنامه زنده تلویزیونی گزارشی از فعالیت ها و اقدامات قرارگاه را به مردم ارایه و یک ماه نخست اجرای طرح جامع محدودیت های هوشمند مبارزه با کرونا را ارزیابی می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا امشب در برنامه زنده نگاه یک شبکه یک سیما با مردم گفت وگو می کند و به ارزیابی و گزارش فعالیت ها و اقدامات قرارگاه و همچنین ارزیابی یک ماه نخست اجرای طرح جامع محدودیت های هوشمند مبارزه با کرونا می پردازد.

دکتر رحمانی فضلی در این برنامه ضمن تبیین اقدامات و فعالیت قرارگاه های قرارگاه، نتایج بدست آمده در یک ماه نخست اجرای طرح جامع محدودیت های هوشمند مبارزه را با کرونا مطرح می کند.

به گزارش راه مردم آنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا امشب در برنامه زنده نگاه یک شبکه یک سیما با مردم گفت وگو می کند و به ارزیابی و گزارش فعالیت ها و اقدامات قرارگاه و همچنین ارزیابی یک ماه نخست اجرای طرح جامع محدودیت های هوشمند مبارزه با کرونا می پردازد.