روز حماسه حضور با شور و شعور مردم

امروز؛ روز حماسه حضور با شور و شعور مردم ایران در انتخابات است

امروز؛ روز حماسه حضور با شور و شعور مردم ایران در انتخابات است - وبسایت مجمع استانداران

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم کشور ما مانند همه عرصه ها با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در پای صندوق های اخذ رای حضور پیدا کرده اند و قطعاً ۲۸ خردادماه به عنوان روز حماسه حضور پرشور و شعور مردم ایران ثبت خواهد شد و برگ افتخاری دیگری بر افتخارات خردادماه پر حماسه افزوده می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ احمدعلی موهبتی استاندار در بازدید از شعبه اخذ رای دبیرستان شهید بهشتی زاهدان خاطرنشان کرد: مردم سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه صبح در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند و حضورشان نشان‌دهنده این است که مردم برای سرنوشت خویش ارزش قائلند و با این شور و شعور توطئه های دشمنان نظام را خنثی و امید دلدادگان نظام را بیشتر می‌کنند.
وی افزود: شعارهای مهم این نظام؛ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی بدون مشارکت مردم محقق نمی شود و یکی از بارزترین و مهم‌ترین اثر جمهوریت رای دادن است.
موهبتی ادامه داد: همه مسئولین کشور با واسطه یا بی واسطه توسط مردم انتخاب می شوند و این حضور برای تعیین مدیریت کشور است تا مردم با تعیین مدیریت جدید یک بار دیگر در سرنوشت خودشان اثرگذار و نقش‌آفرین باشند.
وی ادامه داد: یک رئیس جمهور خوب با شفافیت و اجرای برنامه های موثر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌تواند؛ در بهبود اوضاع مادی و معنوی جامعه تاثیرگذار باشد و به همین دلیل مردم اهمیت این حضور را درک کرده اند و با توان تمام توان مشارکت خواهند کرد.
استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماهیت ذاتی انتخابات، شور و هیجان و نشاط است اما پیروز واقعی انتخابات کسی است که قانون و اخلاق را رعایت کند.
احمدعلی موهبتی ضمن تقدیر از رسانه ها جهت پوشش خبری اخبار انتخابات و همچنین تلاشهای تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات بیان داشت: ستاد انتخابات استان اعم از هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی باید به گونه‌ای عمل کنند که چهار اصل اساسی انتخابات یعنی؛ سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری مردم محقق شود.
استاندار با بیان اینکه حضور مردم سیستان و بلوچستان در پای صندوق های اخذ رای همواره بی‌نظیر و با مشارکت حداکثری بوده است، گفت: در این دوره نیز شاهد مشارکت حداکثری مردم استان خواهیم بود.
وی گفت: میزان ثبت نام داوطلبان شورای شهرهای استان در این دوره رشد ۱۸ درصدی و ثبت نام داوطلبان شوراهای روستایی رشد ۱۴ درصدی داشته است. 

منبع : وزارت کشور