افتتاح ۵۸۴ پروژه و آغاز عملیات اجرایی

افتتاح ۵۸۴ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۹۰ طرح در هفته دولت در مازندران

افتتاح ۵۸۴ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۹۰ طرح در هفته دولت در مازندران - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

حسین زادگان: همزمان با هفته دولت ۵۸۴ طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در استان با اعتباری بالغ بر ۱۳۲۸ میلیارد تومان در مازندران به بهره‌ برداری می‌رسد / همچنین در این هفته، کلنگ ۹۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۱۱ میلیارد تومان در استان به زمین زده می شود. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، استاندار مازندران در نخستین روز از هفته دولت در جمع خبرنگاران استان گفت که همزمان با این هفته ۵۸۴ طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.
احمد حسین زادگان هزینه اجرای این طرح ها را ۱۳۲۸ میلیارد تومان اعلام کرد. حسین زادگان یادآور شد که همچنین ۹۰ طرح عمرانی، زیرساختی و اقتصادی نیز در مازندران با اعتباری افزون بر ۸۱۱  میلیارد تومان در هفته دولت کلنگ زنی می شود.
حسین زادگان طرح های اشتغالزای تولیدی و صنعتی را ۱۶۱ پروژه با هزینه ۳۳۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۸۶۸ نفر پس از بهره برداری عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین ۱۳۳ پروژه با هزینه ۲۷۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۵۱۲ نفر در حوزه عمرانی و خدماتی در حین اجرا می باشد.
نماینده عالی دولت در مازندران یکی از طرح های مهم آماده افتتاح در هفته دولت را ۲ هزار واحد مسکن روستایی معرفی کرد و گفت که برای ساخت این واحدها ۲۸۰ میلیارد تومان هزینه شد. حسین زادگان در ادامه طرح ها و پروژه های عمران شهری را ۳۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۹۴ میلیارد تومان اعلام کرد.