افتتاح و کلنگزنی طرح های صنعتی و تولیدی

افتتاح و کلنگزنی طرح های صنعتی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از ۳۰۰ نفر

افتتاح و کلنگزنی طرح های صنعتی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از ۳۰۰ نفر - وبسایت مجمع استانداری جمهوری اسلامی ایران

همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی تعدادی از پروژه های صنعتی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی شیراز افتتاح یا کلنگ زنی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، تعدادی از طرح ها و پروژه های تولیدی و صنعتی در شهرک بزرگ صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی با حضور دکتر عنایت الله رحیمی، استاندار فارس، افتتاح یا کلنگ زنی شد. رحیمی اعتبار این پروژه ها را بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: میزان اشتغال زایی پروژه های مذکور نیز بیش از ۳۰۰ نفر خواهد بود.
مراسم کلنگ زنی طرح تولید سدیم سیانید با ظرفیت ۶۰۰۰  هزار تن و اشتغالزایی ۲۰۰ نفردر منطقه ویژه اقتصادی شیراز  با حضور استاندار فارس انجام شد. به گفته دکتر رحیمی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه این واحد تولیدی قرار است بزرگترین واحد تولید سدیم سیانید در کشور باشد، عنوان کرد: تولیدات این کارخانه در معادن طلا، صنایع رنگ و رزین و سایر موارد کاربرد دارد که با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان احداث خواهد شد.
واحد تولیدی فویل های آلومنیومی، سفره و نایلون و کیسه های پلاستیکی با اعتباری بالغ بر ۸میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۱۸ نفر، شرکت تولید کارتریج سیاه و سفید لیزری با اعتباری بالغ بر ۲.۹۰۰ میلیارد تومان و ایجاد ۱۵ فرصت شغلی، واحد تولیدی نوشیدنی های انرژی زا با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و ایجاد ۱۵ فرصت شغلی، کارخانه برنج کوبی با اعتبار ۳ میلیارد تومان و ایجاد ۶۵ فرصت شغلی و طرح گلخانه نشا با اعتبار ۷ میلیارد تومان از دیگر مواردی بود که با حضور استاندار فارس افتتاح شد.

منبع : وزارت کشور