افتتاح و آغاز عملیات اجرایی

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۷۷۰ واحد مسکونی در استان کرمانشاه

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۷۷۰ واحد مسکونی در استان کرمانشاه- وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسامی ایران

آیین بهره برداری از ۲ هزار واحد مسکن مهر و آغاز عملیات اجرایی ۴۷۷۰ واحد مسکن اقدام ملی در استان کرمانشاه با دستور رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ مراسم آغاز عملیات اجرایی ۱۳۵ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی، افتتاح ۴۰ هزار و ۱۸۰ واحد مسکن مهر با حضور رییس جمهور و استانداران سراسر کشور در ۳۱ استان برگزار شد.
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در حاشیه این مراسم در گفت و گویی با خبرنگاران از آغاز عملیات اجرایی ۱۳ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن در قالب تفاهم نامه های طرح اقدام ملی مسکن در سال جاری و در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: امروز با دستور رییس جمهور ۲ هزار واحد مسکن مهر به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی ۴ هزار و ۷۷۰ واحد مسکونی نیز در کرمانشاه آغاز شد.
مقام ارشد استان تصریح کرد: اتمام ۵ هزار واحد در سال ۹۹ به عنوان پایان موضوع پروژه های مسکن مهر در دستور کار قرار داشت که امروز ۲ هزار واحد افتتاح و به بهره برداری رسید.
بازوند با بیان اینکه استان کرمانشاه سهمی ۲۵ درصدی در پروژه های مسکن ایثارگران کشور دارد؛ خاطرنشان ساخت: از مجموع  ۲۰ هزار زمین آماده تحویل به ایثارگران، پنج هزار واحد متعلق به استان کرمانشاه است که امروز ۳۰۰ قطعه زمین به خانواده شهدا تحویل شد و ۵ نفر به نمایندگی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در این مراسم حضور داشتند.
وی افزود: سهم استان کرمانشاه از طرح اقدام ملی مسکن ۱۲ هزار و ۷۰۰ واحد بود که یک هزار واحد نیز جدا از برنامه پیش بینی شده در استان اضافه شد.  

منبع : وزارت کشور