افتتاح اماکن ورزشی استان زنجان

افتتاح اماکن ورزشی استان زنجان با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار زنجان

افتتاح اماکن ورزشی استان زنجان با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار زنجان - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش اماکن ورزشی استان زنجان در سفر یکروزه وزیر ورزش و جوانان به استان و با حضور استاندار زنجان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ همزمان با ششمین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و با همراهی فتح اله حقیقی استاندار زنجان اماکن ورزشی استان امروز افتتاح شد.
اولین طرحی که با حضور سلطانیفر به برهبرداری رسید استخر سر پوشیده شهید قاسم سلیمانی و دو سالن ورزشی هیدج  و صائین قلعه هر یک با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ و۹۷ میلیارد ریال و۲۶۹۳ متر مربع مساحت از محل اعتبارات ملی بود.
وزیر ورزش و جوانان در آئین افتتاح استخر سرپوشیده شهید سردار قاسم سلیمانی شهرستان هیدج با حضور استاندار زنجان، نمایندگان شهرستان در مجلس و جمعی از مدیران در جمع خبرنگاران گفت: امروز در استان زنجان حدود ۱۵ پروژه ورزشی از جمله ٢ استخر بزرگ ورزشی در شهرستان‌های هیدج و صائین قلعه و دیگر اماکن ورزشی و یک خانه جوان با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.
سلطانیفر افزود: تا پایان دولت بنا داریم بسیاری از پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد دارند را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.
وی تصریح کرد: نزدیک به ۶۰۰ پروژه را در دستور کار قرار داده‌ایم که با تامین منابع، تا پایان دولت دوازدهم آماده شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
گفتنی است؛ در ادامه بخش های این سفر یکروزه که با همراهی استاندار زنجان و جمعی از مدیران استان صورت گرفت، علاوه بر این طرح ها سالن خیرساز چند منظوره شهر سلطانیه، سکوی تماشاگران فوتبال شهر سلطانیه، ساختمان اداری ورزش و جوانان شهر سلطانیه، زمین چمن مصنوعی روستای شویر شهرستان خرمدره، هشت باب خانه ورزش روستایی توابع استان زنجان، خانه جوانان استان زنجان و مجموعه سوارکاری کالسکه طلایی شهر زنجان با حضور وزیر و.رزش و جوانان افتتاح شد.

منبع : وزارت کشور