اعمال محدودیت تردد در البرز از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه

اعمال محدودیت تردد در البرز از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه/اعمال تعطیلی پنجشنبه ها و حضور ۵۰ درصدی کارکنان مطالبه ای مردمی بود که اجرایی شد/قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در البرز بر روند اعمال محدودیت ها و مصوبات ستاد های استانی و ملی نظارت دارد/نیازمند همراهی مردم برای کاهش شیوع کرونا هستیم

اعمال محدودیت تردد در البرز از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه/اعمال تعطیلی پنجشنبه ها و حضور ۵۰ درصدی کارکنان مطالبه ای مردمی بود که اجرایی شد/قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در البرز بر روند اعمال محدودیت ها و مصوبات ستاد های استانی و ملی نظارت دارد/نیازمند همراهی مردم برای کاهش شیوع کرونا هستیم - وبسایت مجمع ایتانداران جمهوری اسلامی ایران

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از ساعت ۱۲ ظهر ۱۲ آبان ماه تا پایان تعطیلات برای مبادی خروجی ۲۵ استان کشور محدودیت تردد در نظر گرفته شده که این امر در البرز نیز اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهبازی در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ملی مقابله با کرونا که روز دوشنبه به ریاست وزیر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: این جلسه متعاقب حکم رییس جمهور محترم به وزیر محترم کشور جهت تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در سطح ملی بود.
وی ادامه داد: تعداد زیادی از استان های کشور در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند که البرز نیز جزو آنها است و شهرستان نظرآباد هم در زمره ۴۳ شهرستان برای اعمال محدودیت های بیشتر قرار گرفت.
شهبازی گفت: از ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست داشتیم که بجهت نقاط مشترک فراوانی که البرز با پایتخت دارد و شرایط ویژه شیوع بیماری، اعمال مصوبات مقابله با کرونا دراین دو استان به صورت یکپارچه صورت گیرد.
وی افزود: این درخواست مورد عنایت رییس جمهور محترم قرار گرفت و مقرر شد که استفاده از ماسک اجباری، تعطیلی پنجشنبه ها، حضور ۵۰ درصدی کارکنان ادارات و… در البرز برای مدیریت شیوع کرونا، اعمال شود.
استاندار البرز اضافه کرد: این روند با نظارت جدی دنبال خواهد شد و تمامی مسئولان مربوطه با همراهی نیروی انتظامی و بسیج در این راستا اقدام خواهند کرد.
وی گفت: از ساعت ۱۲ ظهر ۱۲ آبان ماه تا پایان تعطیلات برای مبادی خروجی ۲۵ استان کشور محدودیت تردد در نظر گرفته شده که این امر در البرز نیز اجرایی خواهد شد.
شهبازی افزود: مطالبات مردمی در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت و توفیقات ارزشمندی در جهت کسب رضایتمندی مردم کسب شده از این رو انتظار می رود که همراهی متقابل باشد و عموم در راستای اجرای مصوبات ستادهای ملی و استانی همراه لازم را داشته باشند.