استاندار گلستان

استاندار گلستان: قیمت نان در این استان تغییر نخواهد کرد

استاندار گلستان: قیمت نان در این استان تغییر نخواهد کرد - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت نان در سبد غذایی مردم استان، اظهار کرد: علی رغم آنکه در نان دولت یارانه بالایی ارایه می دهد اما قیمت نان در گلستان تا پایان سال جاری تغییر نخواهد کرد و رشد نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هادی حق شناس امروز دوشنبه ۲۸ مهر در سومین جلسه کارگروه گندم، آرد و نان استان ضمن تبریک فرارسیدن ایام ربیع الاول تصریح کرد: در گلستان ۲۳۲۵ نانوایی آزادپز و دولتی پز فعالیت دارند که باید نظارت درستی در نحوه توزیع آرد آنها صورت گیرد.
وی افزود: قریب به ۵۰ درصد نانوایی ها در روستاها قرار دارند و دهیاران, بخشداران و فرمانداران باید با رصد دقیق مانع از سو استفاده دلالان شوند.
استاندار گلستان گفت: با توجه به افزایش قیمت کیسه آرد، نانوایی ها موظف به بازگرداندن کیسه ها به کارخانه هستند تا بخشی از هزینه های آنان جبران شود.
حق شناس یادآور شد: هر جا تفاوت قیمت عرضه وجود داشته فساد بوجود می آید و به همین دلیل باید وضعیت نانوایی ها بطور دقیق رصد شود و با تخلفات احتمالی برخورد قاطع شود.
وی یادآور شد: هیچ مشکلی برای تامین نان و آرد در استان وجود ندارد و اما به هیچ عنوان برنامه ای برای افزایش قیمت نان در استان وجود ندارد.
در این جلسه مقرر شد انتخابات اتحادیه خبازان با رعایت پروتکل های بهداشتی و با مسئولیت اداره کل صنعت معدن و تجارت برگزار شود.
گفتنی است در این جلسه سجادی مدیر کل غله و طلوعیان مدیر کل صمت استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه گندم، آرد و نان ارائه کردند و پیرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

منبع : وزارت کشور