استاندار گلستان در بازدید از ستاد انتخابات بندرگز: حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای برگ زرین دیگری را رقم می زند

استاندار گلستان در بازدید از ستاد انتخابات بندرگز: حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای برگ زرین دیگری را رقم می زند

استاندار گلستان در بازدید از ستاد انتخابات بندرگز: حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای برگ زرین دیگری را رقم می زند - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار گلستان گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای در مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی، برگ زرین دیگری را رقم می زند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هادی حق شناس، ظهر امروز جمعه ۲۱ شهریور، در نشست با اعضای هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی و دست اندرکاران ستاد انتخابات بندرگز در محل فرمانداری افزود: از مردم انتظار می رود در مرحله دوم با همان شور و مشارکت بالا در مرحله اول حاضر شده و برای تثبیت نظام اسلامی گام بردارند.
وی بیطرفی، حساسیت بر رای مردم، تلاش برای برگزاری انتخاباتی شفاف و به دور از حاشیه را از مسایل اصلی دانست که دست اندرکاران و مجریان انتخابات باید به آن توجه کنند.
نماینده عالی دولت در گلستان، مردم را از مولفه های مهم در انتخابات دانست و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه ای برای نظام است.
حسین احمدی فرماندار بندرگز نیز در این نشست ضمن گزارشی از فعالیت های انجام شده در ستاد انتخابات شهرستان گفت: عوامل اجرایی در سایه همدلی و همکاری با دقت و رعایت مر قانون امور رای‌گیری و پشتیبانی، نظارت و بازرسی انتخابات را در شهرستان بندرگز دنبال می‌کنند.
استاندار گلستان در ادامه با حضور در ستاد انتخابات بندرگز از روند فعالیت‌های این ستاد بازدید کرد.
حق شناس در این بازدید ضمن آشنایی با فرایند برگزاری انتخابات در شهرستان بندرگز، به عوامل اجرایی حاضر در ستاد انتخابات این شهرستان مستقر در فرمانداری خدا قوت گفته و از تلاش های آنان قدردانی کرد. ۵۳ شعبه اخذ رای در شهرستان بندرگز برای رای گیری از واجدان شرایط برپا شده است.
مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز جمعه بیست و یکم شهریور ماه در سراسر کشور آغاز شده است.