استاندار کرمانشاه: پروژه باغ موزه دفاع مقدس با مشارکت دستگاه‌ها و ادارات استان ساخته می‌شود

نشست بررسی پروژه باغ موزه دفاع مقدس با حضور سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و معاونین این مجموعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ هوشنگ بازوند در این نشست اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی ناشی از تحریم ها، استفاده از بودجه ملی برای ساخت پروژه بزرگ باغ موزه دفاع مقدس میسر نیست و با برنامه ریزی صورت گرفته این طرح با بهره گیری منابع داخل استان و با مشارکت دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف ساخته می‌شود.
وی افزود. براساس تقسیم کار صورت گرفته هر کدام از این دستگاه ها با توجه به حوزه کاری و امکانات خویش اجرای بخشی از این پروژه و یا تامین بخشی از اعتبارات مورد نیاز را متقبل شده اند.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم پروژه باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه در ۳ خردادماه ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.
این مقام ارشد استان عنوان کرد: این باغ موزه نماد و یادگاری از ۸ سال رشادت ها و ایثارهای دوران دفاع مقدس کرمانشاه خواهد بود.
وی تاکید کرد: ورودی‌های پروژه باغ موزه در مسیر کریدور گردشگری بیستون‌_ تاق بستان باید به گونه‌ای طراحی شوند که مردم بتوانند به آسانی از امکانات رفاهی و اقامتی این مجموعه بهره‌مند شوند.