استاندار همدان تاکید کرد:

در برقراری پروازهای فرودگاه همدان از بخش خصوصی حمایت می‌شود

جلسه مدیرعامل شرکت هواپیمایی محراب کشت سبز با استاندار همدان و رایزنی درباره سرمایه‌گذاری این بخش خصوصی برای بالابردن فعالیت و پروازهای فرودگاه همدان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ سید سعید شاهرخی در جلسه با مدیر عامل شرکت هواپیمایی محراب کشت سبز گفت : فرودگاه همدان از  زیرساخت بالایی برای برقرار پروازهای داخلی وخارجی و حتی هواپیماهای پهن پیکر دارد که باید از ظرفیت‌های آن بهره برد.
شاهرخی با اشاره به اینکه عزم، اراده و هماهنگی برای جذب گردشگر و راه‌اندازی پروازهای همدان ضروری است افزود: برقراری پروازها و ادامه فعالیت‌ها باید به عنوان اولویت مدیران باشد و با جدیت پیگیری شود.
وی افزود: راه اندازی پروازها باید با برنامه پیش رود، نمی‌توان سرمایه گذار را متضرر رها کرد.
استاندار به اینکه پرواز همدان- کیش باید ساماندهی می‌شودخاطر نشان کرد :تبلیغات بخش جدایی ناپذیر توسعه خصوصا حوزه گردشگری است.
شاهرخی گفت: فرودگاه همدان ظرفیت آن را دارد که به استانهای همجوار خدمات رسانی کند.
وی تاکید کرد: تبلیغات مهم است و نباید همه تبلیغات به عهده شرکت چارترکننده باشد، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، شرکت ها، شهرداری و رسانه ها باید در این بخش کمک کنند.
استاندار با تاکید بر اینکه برای ادامه فعالیت پروازها تسهیلات و تمهیدات  فراهم شودافزود: دفاتر گردشگری باید با شرکت چارتر کننده همکاری داشته و استان را در مسیر پیشرفت قرار دهند.
شاهرخی گفت: پرواز همدان _کیش از  ۲۰ دی ماه در روزهای یکشنبه و چهارشنبه برقرار می‌شود.
وی افزود: در برنامه است تا پرواز  تهران-همدان-تهران برقرار شود.
استاندار با اشاره به اینکه پرواز مشهد- همدان روزهای سه شنبه و جمعه انجام می شود که ضروری است ۲خط پروازی نیز راه‌اندازی شودافزود: پرواز همدان-شیراز-قشم از ابتدای اسفندماه برقرار خواهد شد که تعداد پروازها به چهار پرواز افزایش می‌یابد.