استاندار مرکزی

استاندار مرکزی از طریق سامانه سامد به مشکلات ۲۰ نفر رسیدگی کرد

 

استاندار مرکزی از طریق سامانه سامد به مشکلات ۲۰ نفر رسیدگی کرد - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار مرکزی روز چهارشنبه با حضور در محل سامانه سامد و از طریق تماس تلفنی مستقیم با مردم استان به درخواست و مشکلات ۲۰ نفر از اهالی شهرها و روستاهای مختلف رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ سید «علی آقازاده» در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران گفت: بخشی از تماس مردم استان مرکزی درباره اشتغال و کاریابی بود که با توجه به شرایط و مشکلات مطرح شده، دستور رسیدگی صادر شد.

وی اظهار داشت: بیکاری مقوله جدی است و برخی از شهروندان در تماس تلفنی امروز خواستار داشتن فرصت اشتغال مناسب و تامین درآمد برای خانواده بودند.

استاندار مرکزی گفت: بخشی از تماس‌ها برای پیگیری اموری بود که در برنامه‌های قبلی با سامانه سامد مطرح و نیاز به دستور مجدد داشت.

آقازاده افزود: برخی از تماس‌ها برای رفع مشکلات زیرساختی در شهرها و روستاهای مختلف استان بود که به طور قطع با مدیران کل نشست‌هایی برگزار و موارد رسیدگی خواهد شد.

وی اظهار داشت: تامین مسکن و رفع مشکلات ساخت و ساز در شرایط تورم در این بخش اقتصادی از دیگر مباحثی بود که در تماس مردم با سامانه سامد مطرح شد.

راه اندازی دامداری، عدم دسترسی به شبکه اینترنت روستایی، تعرفه زیاد پژشکان متخصص و مشکلات با بیمه پشتیبان، ساخت و سازهای غیرمجاز، مشکلات ساکنان محدوده شهر اراک، نواقص مسکن مهر زرندیه، قدردانی از فرماندار آشتیان، رفع مشکلات آب و فاضلاب روستایی، آسفالت معابر روستایی، تامین مسکن در دلیجان و انتقال گاز روستایی از جمله موضوعاتی بود که در تماس مردم استان مرکزی با استاندار عنوان شد.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان، ۳۳ شهر، ۲۳ بخش و یک میلیون ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع : وزارت کشور