استاندار مازندران

شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ظرفیتی فاخر برای استان است / رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار ماموریت اصلی شورای گفتگوست / مصوبات شورای گفتگو، قانونی و برای همه نهادها و دستگاه ها لازم الاجراست

استاندار مازندران که در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، سخن می گفت، خاطرنشان کرد: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ظرفیتی فاخر برای استان و مصوبات آن قانونی و لازم الاجراست. ‎

 به گزارش پایگاه اطلاع  رسانی وزارت کشور، استاندار مازندران، گفت: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ظرفیتی فاخر برای استان است.

 محمد اسلامی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با اشاره به این که این شورا با حضور بخش دولتی و خصوصی و نمایندگان قوای مقننه و قضاییه، فاخرترین ظرفیت استان برای تصمصم سازی در جهت تسهیل گری امور است، افزود: تسهیل گری در امور مردم و رفع موانع فعالان اقتصادی، ماموریت اصلی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی است.

اسلامی با بیان این که شورای گفتگو محمل قانونی دارد و مصوبات آن نیز قانونی و برای همه نهادها و دستگاه ها لازم الاجراست، گفت: باید بخش دولتی و خصوصی به صورت فعال، تعامل و رفع موانع کنند.

استاندار، رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار را از اهداف اساسی فعالیت این شورا برشمرد و یادآور شد: مصوبات شورای گفتگو در راستای پیشبرد امور مردم و رونق اقتصادی سریعا باید اجرا شود و بوروکراسی و تعلل از هیچ کسی پذیرفته نیست.

مقام عالی دولت با تاکید بر این که کسی حق ندارد از اجرای قانون امتناع کند، عنوان کرد: بخش خصوصی نیز باید حقوق دولت را بپردازد چرا که توانمندی دولت و بخش خصوصی در گرو حمایت از هم است.

استاندار مازندران با اشاره به این که شرایط امروز، شرایط جنگی است و دشمن برای رسیدن به اهداف خود عملیات می کند، خاطرنشان کرد: دشمن با تقاضای کاذب در پی افزایش نیاز به ارز است و هدف او از عملیات، صفر کردن ارزش پول ملی است.

وی با اشاره به این که برای مقابله با توطئه های دشمن باید از تولید و بازار حمایت کنیم و جریان تولید را سرعت بخشیم، یادآور شد: با عمل به تصمیمات و اقدام به موقع می توان مقیاس اقتصاد مازندران را بزرگ کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران، با بیان این که مردم ما و همه مسئولان در کنار هم رزمندگان جبهه امروز و تداوم بخش رسالت رزمندگان جبهه های دوران دفاع مقدس هستند، گفت: همه باید به صورت جهادی و انقلابی کار کنند تا دشمن را چونان همیشه از نیرنگ ها و توطئه هایش مایوس کنیم.

در آغاز این جلسه مهاجر، رییس اتاق بازرگانی و دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، گزارشی از اقدامات این شورا ارایه کرد.