پیشرفت و توسعه استان قم در سایه وفاق و همدلی میسر خواهد بود

استاندار قم بهره گیری از همه توانمندی ها و ظرفیت های نیروهای بومی و غیربومی را توسط همه سطوح مختلف مدیریتی ضروری تلقی کرد و گفت: پیشرفت و توسعه استان قم در سایه وفاق و همدلی میسر خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ سید مهدی صادقی استاندار قم طی سفر به تهران با قمی های مقیم مرکز دیدار و بر ضرورت تلاش همه افراد برای ارتقای شاخص های استان قم تاکید کرد.
استاندار قم با بیان اینکه هم افزایی و هماهنگی دستگاه های اجرایی نقش بسزایی در اجرای سیاست های دولت دارد افزود: صداقت در گفتار و رفتار عقلایی از جمله مسائلی هستند که مدیران دولت تدبیر و امید باید به آنها پایبند باشند.
وی بهره گیری از همه توانمندی ها و ظرفیت های نیروهای بومی و غیربومی را توسط همه سطوح مختلف مدیریتی ضروری تلقی کرد و گفت: از تخصص و تجربیات متخصصین و پیشکسوتان باید در همه زمینه ها استفاده شود.
صادقی ایجاد زمینه و فضای مناسب برای فعالیت همه گروه های سیاسی وفادار به نظام جمهوری اسلامی را از دیگر مصادیق ایجاد انگیزش های لازم برای رشد و توسعه ی استان دانست و افزود: در سایه این مهم و با وفاق و همدلی و همگرایی می توان زمینه تعالی و توسعه و پیشرفت قم در همه زمینه ها را فراهم کرد.
استاندار قم در ادامه بحران آب قم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: نداشتن الگوی مناسب کشت و عدم وجود برنامه ریزی مدون طی چند دهه ی اخیر موجب تشدید کاهش منابع آب قم شده است.
نماینده عالی دولت در استان توجه به درآمدزایی در بخش خدمات را از دیگر اولویت های قم برشمرد و با اشاره به ظرفیت های قم در بخش گردشگری مذهبی افزود: باید با تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش خدمات و گردشگری، ضمن عینیت بخشی به این پتانسیل بالقوه زمینه ساز ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام در سطح کشور باشیم.
صادقی همچنین اجرای صحیح سیاست های خصوصی سازی اصل ۴۴ را مد نظر قرارد داد و گفت: تلاش برای برداشتن موانع سرمایه گذاران و کوچک سازی دولت تنها راه برون رفت استان از بحران اقتصادی است.
در این نشست تعدادی از سرمایه گذاران قمی مقیم تهران در حوزه های مختلف نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود در بخش صنعت، گردشگری و کشاورزی پرداختند.
شایان ذکر است نشست قمی های مقیم تهران به صورت ماهیانه برگزار می شود.