ضرورت جلب اعتماد بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در صنعت گردشگری

استاندار قم ایجاد بسترهای اعتماد ساز برای حضور سرمایه گذاران بخش گردشگری در قم را امری مهم تلقی کرد و افزود: دولت باید به سرمایه گذاران این اطمینان را بدهد که از حمایت کامل برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ سید مهدی صادقی استاندار قم در دیدار مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور طی سخنانی بر ضرورت توسعه  گردشگری مذهبی در قم تاکید کرد.
استاندار قم با اشاره به قرار گرفتن این شهر در محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور، تردد سالانه حدود ۲۰ میلیون نفر از این استان را مورد توجه قرار داد و افزود: با ایجاد جذابیت های لازم برای اقامت زائرین از این فرصت می توانیم نهایت بهره برداری را داشته باشیم.
صادقی استفاده از نظرات نخبگان را در راستای توسعه گردشگری راهگشا خواند و خاطرنشان کرد: تصمیم گیری بر اساس تضارب آراء و جدیت برای دستیابی به برنامه ها می تواند زمینه رونق این صنعت را فراهم کند.
وی ایجاد بسترهای اعتماد ساز برای حضور سرمایه گذاران بخش گردشگری در قم را امری مهم تلقی کرد و افزود: دولت باید به سرمایه گذاران این اطمینان را بدهد که از حمایت کامل برخوردار هستند.
صادقی در ادامه فراهم نمودن زیرساخت های ریلی، ‌هوایی و جاده ای قم را در راستای توسعه گردشگری بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: با اهتمام دولت می توانیم در آینده ای نزدیک شاهد تحقق این امر باشیم.
مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور نیز در این جلسه با اشاره به نقدینگی بالای کشور، سرمایه گذاری در زمینه گردشگری را از جمله راهکارهای مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار عنوان کرد.
وی با تاکید بر ضرورت هم افزایی هرچه بیشتر در بخش های مرتبط با توسعه ی گردشگری گفت: امیدواریم با هماهنگی همه ی دستگاه های ملی و متولیان استانی زمینه توسعه  و رونق بیش از پیش بخش گردشگری را فراهم نماییم.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  با اشاره به ظرفیت های ویژه  قم در زمینه گردشگری دینی ابراز  امیدواری کرد که با همکاری مجموعه های دست اندرکار و حمایت استاندار رشد و شکوفایی این صنعت در استان تحقق یابد.
رحمانی موحد خاطرنشان کرد: با سیاست گذاری صحیح و فراهم نمودن زیرساخت های لازم در این بخش می توانیم مدت اقامت زائرین در قم را تقویت کنیم.