استاندار قم:

توسعه زیرساخت های ورزش همگانی، لازمه شکل گیری جامعه ای با نشاط و پویاست

استاندار قم ضمن تاکید بر همکاری همه دستگاهها و نهاد ها در امر توسعه ورزش همگانی در استان، اظهار کرد: توسعه و تجهیز زیرساخت های ورزش همگانی، لازمه شکل گیری جامعه ای با نشاط و پویاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، سید مهدی صادقی استاندار قم در دومین جلسه شورای ورزش همگانی استان که همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به لزوم هماهنگی بین دستگاهها و نهادهای نظارتی در مقوله بهره برداری از امکانات ورزشی، اظهار کرد: با ایجاد زیر ساخت های مناسب برای جوانان زمینه های کاهش بزهکاری های اجتماعی فراهم می شود.
استاندار قم با اشاره به آمارشاخص های مثبت سلامت در استان قم به تاثیرات منفی عدم توجه مردم به ورزش در تندرستی اشاره کرد و گفت: ورزش می توانند از بروز بسیاری از بیماری های شایع جلوگیری نماید.
وی با بیان اینکه ورزش در بسیاری از موضوعات جامعه از جمله اقتصاد مقاومتی تاثیرگذار است تصریح کرد:
ورزش در افزایش نشاط و سلامت جامعه که به افزایش بهره وری به عنوان یکی از اهداف مهم اقتصاد مقاومتی می انجامد موثر است.
استاندار قم با تاکید بر ضرورت مشارکت و همکاری همه نهادها و دستگاه های استان در کمک به توسعه ورزش همگانی در استان اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی زمینه ساز جامعه ای سالم و بانشاط و عاری از ناهنجاری های اجتماعی است.
در ابتدای این جلسه نیز حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان با تشریح اهم برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در استان خواستار مشارکت همه جانبه دستگاهها در برگزاری هرچه مناسب این برنامه ها شد.
همچنین در این جلسه سند تحول و تعالی ورزش همگانی به تصویب رسید و از اعضای شورای ورزش همگانی استان تقدیر بعمل آمد.