استاندار : ظرفیت ها و زیبایی های بی بدیل و خاص سواحل مکران باید به جامعه معرفی شود.

استاندار در جلسه هماهنگی نخستین جشنواره گردشگری ساحل نشینان کشور گفت: سواحل مکران ظرفیت ها و زیبایی های خاص و بی بدیلی دارد که باید به جامعه معرفی شود و در ویترینی مناسب ظرفیت‌های آن را به نمایش بگذاریم.
به گزارش روابط عمومی استانداری؛ دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه هماهنگی نخستین جشنواره گردشگری ساحل نشینان کشور که به ریاست وی و در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت : سواحل دریای عمان را می توان ساحل شنهای طلایی نامید چراکه زیبایی ها و سایر ظرفیت‌های بکر این منطقه بی بدیل است .
سید دانیال محبی گفت: چابهار سوای سواحل زیبا به لحاظ توریست و گردشگری، اقتصاد، ترانزیت، صید و صیادی ،ظرفیت‌های بالقوه ای دارد که باید این ظرفیت ها را شکوفا کرد.
وی تاکید کرد :برای هر یک از این ظرفیت ها باید کارگروهی تشکیل شود و هر پتانسیل به طور اختصاصی مورد هدف گذاری قرار گیرد.
استاندار افزود: برای شناساندن ظرفیت های چابهار ابتدا باید در حوزه گردشگری هدف گذاری کنیم و با ایجاد بسترهای لازم در این حوزه و جذب گردشگر بتوانیم ظرفیت‌های این منطقه زیبا را به نمایش بگذاریم. وی از اعضای جلسه خواست تشکیل جلسات کارگروه را منوط به ارائه راهکار و پیشنهادات اثربخش در راستای توسعه صنعت گردشگری در استان نمایند.
استاندار همچنین تاکید کرد: برگزاری جشنواره ها و سایر برنامه ها را به گونه ای طراحی نمایند که دستاورد های موثری را برای استان به دنبال داشته باشد.