استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از معاونان استاندار و مدیران کل دستگاههای اجرایی استان از پروژه های عمرانی شهرستان کنارک بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ هاشمی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی، معاون امنیتی، انتظامی استاندار و شماری از مدیران دستگاههای دست اندرکار امور عمرانی و زیربنایی از تعدادی پروژه عمرانی و بلوار ساحلی و وضعیت پارک قایق ها صیادی بازدید کرد.
استاندار از پروژه های بیمارستان ۶۴تختخوابی و پروژه برق رسانی به اسکله صیادی کنارک به عنوان دو پروژه مهم شهرستان کنارک بازدید کرد.
بیمارستان ۶۴ تختخوابی کنارک از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری به منطقه یکم دریایی بندرعباس تاکنون ۴۶درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و بر اساس اعلام استاندار سیستان و بلوچستان بهره برداری از آن آبان سال ۹۵ آغاز می شود.
پروژه برق رسانی اسکله صیادی نیز که بر اساس تفاهم نامه امضا شده میان منطقه آزاد چابهار و استانداری سیستان و بلوچستان با همکاری استانداری و پیگیری فرمانداری کنارک بعد از ۱۵ سال از افتتاح اسکله کنارک، در حال انجام است، مورد بازدید قرار گرفت.
بر اساس گزارش های موجود تاکنون شش میلیارد ریال از سوی استانداری و ده میلیارد ریال از سوی منطقه آزاد چابهار به این پروژه مشترک اختصاص یافته است.
هم اینک در این پروژه ۵۰ درصد تیرهای برق بتنی در اسکله مستقر شده و در حال اجرای پایه های بتنی می باشد، که به گفته مسوولان دست اندرکار تا آبان سال جاری، با اجرای روشنایی و برق رسانی این پروژه به بهره برداری می رسد.
استاندار سیستان و بلوچستان و هیات همراه برای برگزاری همایش فرمانداران استان سفر سه روزه ای را به شهرستان های جنوب استان از روز سه شنبه آغاز کرده اند.