استاندار سیستان وبلوچستان

استاندار سیستان وبلوچستان ۶ طرح عمرانی چابهار را افتتاح و کلنگ‌زنی کرد

استاندار سیستان وبلوچستان ۶ طرح عمرانی چابهار را افتتاح و کلنگ‌زنی کرد - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی

۶ طرح عمرانی، برقرسانی، راه‌سازی و عمران شهری چابهار با حضور استاندار سیستان وبلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد، نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی و قشرهای مختلف مردم افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ استاندار سیستان وبلوچستان در جمع مردم چابهار اظهارداشت: چابهار در مسیر توسعه و آبادانی است و طرح‌های خوبی در حال اجراست که می‌تواند توسعه سواحل مکران را شتاب بخشد.

احمدعلی موهبتی گفت: خیلی خوشحال هستیم که طرح‌هایی نظیر شهر جدید تیس، طرح توسعه بندرشهیدبهشتی و ساماندهی حاشیه نشینی که زمانی یکی از آرزوهای مردم چابهار بوده هم‌اینک یکی پس از دیگری در حال انجام است.

وی بیان کرد: کلنگ زنی فاز نخست کنارگذر شمالی از بندر شهید کلانتری چابهار با اعتبار ۷۴ میلیارد تومان به طول پنج کیلومتر، افتتاح برقرسانی و اصلاح شبکه برق روستای کمب با اعتبار چهار میلیارد تومان، پروژه‌های عمران شهری نظیر طرح ساماندهی ورودی شهر، زیرسازی و جدول گذاری و ساماندهی مسیل‌ها از جمله پروژه‌های امروز هفته دولت در این شهرستان بود. 

استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در هفته دولت ۶۶ پروژه با اعتبار ۳۲۰ میلیارد تومان شامل ۵۵ پروژه افتتاح و ۱۱ پروژه در شهرستان چابهار کلنگ زنی خواهد شد.

وی بیان کرد: در هفته دولت امسال ۹۳۰ پروژه با اعتباری بیش‌از یکهزار و ۱۱۷ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۲۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر یکهزار و سه میلیارد تومان آغاز می‌شود که از نظر تعداد ۱۰ درصد و از نظر اعتبار نسبت به برنامه‌های هفته دولت سال قبل بیش‌از ۱۶ درصد رشد داشته است.