استاندار: سه انتخابات همزمان در هرمزگان، بدون مشکل برگزار شد

استاندار هرمزگان گفت: روز ۲۹ اردیبهشت سه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها و انتخابات میان دوره ای مجلس در غرب هرمزگان بدون مشکل خاص و نگران کننده ای برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور به نقل از ایرنا؛ جاسم جادری گفت: تمامی امکانات، تجهیزات و ملزومات اداری مورد نیاز برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و میان دوره ای مجلس در هرمزگان پیش از برگزاری، تامین شد.
وی ادامه داد: تعداد شعب اخذ رای در هرمزگان در این انتخابات ۱۴۷۴ شبعه بود که از این تعداد ۴۹۷ شعبه به حوزه های شهری و ۹۷۷ شعبه به حوزه های روستایی اختصاص یافت.
جادری اضافه کرد:هیچ گونه خللی در روند برگزاری انتخابات در هرمزگان ایجاد نشد و تا آخرین لحظه قانونی، اخذ رای از مردم ادامه داشت.
استاندار هرمزگان یادآور شد: این گفته منکر وجود برخی از اشکالات از جمله کمبود تهجیزات برای رفاه بیشتر حال مردم نیست که نیاز است سال های آینده برای تامین تجهیزات تلاش بیشتری شود تا سرعت رای گیری افزایش یابد.
جادری با تاکید بر لزوم بهبود تجهیزات برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم کنیم تا مردم در انتخابات بعدی ساعت ها معطل نشوند و تمامی افرادی که پای صندوق حاضر می شوند بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند.
وی میزان مشارکت مردم هرمزگان در این انتخابات را بیش از ۷۶ درصد اعلام کرد که این رقم بالاتر از میانگین کشوری در این دوره از انتخابات است.
به گفته وی ،۲۹ اردیبهشت از سالم ترین و شفاف ترین و امن ترین انتخابات برگزار شده در سال های اخیر در کشور به شمار می رود و این انتخابات در اوج رقابت و شور برگزار شد که تمام علاقمندان به سرنوشت کشور، وارد میدان شدند.
وی یکی از پیام های مهم این انتخابات را ساختن و ایمن کردن فضای کشور برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی دانست که همه باید این پیام را بشنوند.
جادری تصریح کرد:رای مجدد مردم به دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید، وظایف مسئولان را سنگین تر از هر زمانی کرده و دولت اکنون با اعتماد دوباره مردم، مدیون آنهاست و باید تمام توان خود را بر ر‌ای رفع مشکلات به کار گیرد.