استاندار: دست پرورده همین استان هستم
موهبتی استاندار جدید سیستان و بلوچستان در مراسم تکریم و معارفه اظهار داشت :من دست پرورده همین استان هستم و هر آنچه کسب کرده ام از این استان است .
به گزارش روابط عمومی استانداری؛ صبح امروز مراسم تکریم و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان با حضور معاونان سیاسی و پارلمانی وزیر کشور و سایر مسئولین استانی ائمه جمعه و نمایندگان استان در تالار فردوسی برگزار شد .
موهبتی استاندار جدید سیستان و بلوچستان ،استان سیستان و بلوچستان را استانی با ظرفیت عنوان کرد و ضمن تاکید بر استفاده از این ظرفیت ها گفت : ظرفیت نیروی انسانی استان بالاترین امکانی است که می‌توان از آن برای توسعه استان استفاده کرد .
وی گفت :راهی را که دولت در این استان رفته است در برابر آنچه که باید طی شود ناچیز است و با مشارکت و کمک و همراهی همه گروه‌های تأثیرگذار باید محورهای توسعه محقق شود .
استاندار گفت: بهره‌برداری از معادن بی بدیل شناسایی شده در استان، استفاده از ظرفیت بندر، پیشرفت راه آهن و بزرگراه ها را باید مورد توجه قرار دهیم .
موهبتی با بیان اینکه بستر مناسب برای روی آوردن بخش خصوصی به این استان باید فراهم شود افزود:نگاه به سرمایه گذار نگاه خوبی نیست، باید بستری فراهم کنیم که نه تنها سرمایه از این استان خارج نشود بلکه سرمایه از سایر نقاط کشور و حتی جهان به استان سرازیر شود چرا که در این شرایط اشتغال فراهم می‌شود و با فراهم شدن اشتغال ،معیشت فراهم خواهد شد .
موهبتی افزود: مراسم تکریم و معارفه یادآور این نکته است که؛ فرصت ها محدود است پس به خودم و همه مدیران توصیه می‌کنم از فرصت های پیش رو برای خدمت هرچه بیشتر به مردم و برای توسعه استان استفاده کنیم .