استاندار جدید مازندران در جمع تعدادی از مدیران

برای توسعه همه جانبه مازندران به مشارکت، همدلی و همراهی همه نیاز داریم / اتحاد، همدلی و وفاق رمز موفقیت ماست

استاندار جدید مازندران با اشاره به این که برای توسعه پایدار و همه جانبه مازندران به مشارکت، همدلی و همراهی همه نیاز داریم، عنوان کرد: در حوزه اقتصادی اولویت اول مردم هستند. ‎

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ احمد حسین زادگان، استاندار جدید مازندران در جمع تعدادی از مدیران در نخستین لحظات حضور در استانداریبا اشاره به این که برای توسعه پایدار و همه جانبه مازندران به مشارکت، همدلی و همراهی همه نیاز داریم تا هدفمند برای توسعه مازندران گام برداریم، عنوان کرد: در حوزه اقتصادی اولویت اول مردم هستند.

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان، استاندار جدید مازندران که نخستین روز کاری خود را با حضور در گلزار شهدای شهر ساری و با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای والامقام آغاز کرد، در بدو ورود به ساختمان استانداری مازندران به شهدای مجموعه استانداری ادای احترام نمود و با آرمان های گلگون کفنان هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

استاندار مازندران در ادامه در جمع تعدادی از مدیران با اشاره به این که برای توسعه پایدار و همه جانبه مازندران به مشارکت، همدلی و همراهی همه نیاز داریم تا هدفمند برای توسعه مازندران گام برداریم، عنوان کرد: در حوزه اقتصادی اولویت اول مردم هستند.

حسین زادگان با بیان این که حمایت از بخش خصوصی برای رونق تولید و اشتغال یک ضرورت است، گفت: گزارش اقدامات و عملکرد دولت باید به صورت شایسته به مردم منتقل شود.

استاندار مازندران با تاکید بر این که همه باید برای ارتقاء سرمایه های اجتماعی گام بردارند، یادآور شد: اتحاد ، همدلی و وفاق رمز موفقیت ما است.