نقش کمیته امداد امام خمینی(ره) در تثبیت امنیت اجتماعی

استاندار آذربایجان غربی: نقش کمیته امداد امام خمینی(ره) در تثبیت امنیت اجتماعی بسیار برجسته است

استاندار آذربایجان غربی: نقش کمیته امداد امام خمینی(ره) در تثبیت امنیت اجتماعی بسیار برجسته است - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به فلسفه وجودی کمیته امداد و نقش برجسته این نهاد در تثبیت و تقویت امنیت اجتماعی گفت: توانمندسازی جامعه هدف در ابعاد مختلف از جمله اشتغال، درمان و مسکن توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) از بدو تاسیس توانسته در تثبیت و تقویت امنیت اجتماعی بسیار موثر واقع شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با قدردانی از اقدامات این نهاد در آذربایجان غربی تصریح کرد: این استان ظرفیت های اقتصادی ویژه ای دارد که می تواند علاوه بر استان مشکلات سایر استانها را نیز برطرف سازد.

وی افزود: متاسفانه به دلایل مختلف ظرفیت های اقتصادی استان بخوبی بکار گرفته نشده و دولت همه توان خود را برای رفع شکاف محرومیت این استان بسیج کرده است.

شهریاری با اشاره به اینکه کشاورزی سهمی ۳۵ درصدی در اشتغال استان دارد گفت: بخش عمده مناطق روستایی از ظرفیت های اشتغال روستایی برخوردار هستند اما بخش اندکی به دلیل شرایط سخت جغرافیایی از این ظرفیت محروم هستند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: برای رفع بیکاری در مناطق مرزی استان نیازمند مشارکت و نقش آفرینی جدی کمیته امداد در سرمایه گذاری هستیم.

شهریاری تصریح کرد: طرح های راکد و نیمه راکد صنعتی و تولیدی در استان وجود دارد که با مشارکت مجتمع اقتصادی کمیته امداد می توان زمینه ای اشتغال پایدار بسیاری از جوانان را فراهم ساخت.

منبع : وزارت کشور