معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور اعلام کرد؛

نتایج ارزیابی عملکرد سال ۹۹ استانداریها در حوزه امر به معروف و نهی از منکر

نتایج ارزیابی عملکرد سال ۹۹ استانداریها در حوزه امر به معروف و نهی از منکر

استانداریها در حوزه امر به معروف و نهی از منکر جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در مکاتبه ای با روسای شورای فرهنگی استانداریها نتایج ارزیابی عملکرد استانداریها در سال ۱۳۹۹ در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را اعلام و از روسا و دبیران شورای فرهنگی ۵ استانداری برتر با اهداء لوح تقدیر تجلیل نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در مکاتبه ای با روسای شورای فرهنگی استانداریها نتایج ارزیابی عملکرد استانداریها در سال ۱۳۹۹ در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را  اعلام نمود.

در همین راستا از رئیس و دبیر شورای فرهنگی ۵  استانداری برتر که در ارزیابی بالاترین امتیاز را کسب نمودند با اهداء لوح تقدیر معاون وزیر و رئیس شورای فرهنگی وزارت کشور تجلیل و از استانداران ذیربط درخواست گردید تا نسبت به تجلیل از اعضای شورای فرهنگی استانداری اقدام نمایند.
بنابر این گزارش استانداری زنجان با کسب امتیاز کامل رتبه اول، استانداریهای چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و مازندران بطور مشترک رتبه دوم و استانداری خراسان رضوی رتبه سوم را کسب نمودند.

منبع:وزارت کشور