ارزش باغ موزه های دفاع مقدس خوزستان

ارزش باغ موزه های دفاع مقدس خوزستان قابل قیمت گذاری نیست

ارزش باغ موزه های دفاع مقدس خوزستان قابل قیمت گذاری نیست - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار خوزستان در مراسم ملی آیین افتتاح باغ موزه دفاع مقدس آبادان همراه با ۸ استان دیگر کشور گفت: وجب به وجب خاک خوزستان بخصوص آبادان و خرمشهر جای خون پاک ترین و نجیب ترین و مقرب ترین فرزندان این مرز و بوم به درگاه حق تعالی است و به این دلیل ارزش باغ موزه های خوزستان قابل قیمت گذاری نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در مراسم ملی آیین افتتاح باغ موزه دفاع مقدس آبادان همراه با ۸ استان دیگر کشور با تأکید بر این که ارزش باغ موزه دفاع مقدس آبادان به قدری بالاست که بتوان بر روی آن قیمت گذاری کرد گفت:وجب به وجب خاک خوزستان بخصوص آبادان و خرمشهر جای خون پاک ترین و نجیب ترین و مقرب ترین فرزندان این مرز و بوم به درگاه حق تعالی است وبه این دلیل ارزش باغ موزه های خوزستان قابل قیمت گذاری نیست.

وی ادامه داد: از این جهت خوزستان مفتخر است که میراث دار خون پاک ریخته شده شهدای کشور برای حفظ عزت و حیثیت این مرز و بوم است.

شریعتی گفت: فاز اول باغ موزه طبیعی آبادان با کمک مسئولین منطقه آزاد اروند، شهرداری، پالایشگاه و کمک های استانی آماده بهره برداری است و فاز دوم این باغ موزه نیز در آینده ای نزدیک افتتاح می شود.

استاندار خوزستان با اشاره به ابراز نگرانی رهبر معظم انقلاب نسبت به تحریف مسائل ۸ سال دفاع مقدس و تأکید جدی بر جلوگیری از این اتفاق و حفظ آنچه که بوده است، گفت: نقش باغ موزه های دفاع مقدس انتقال پیام و ارزش های انقلاب به نسل های بعدی است و مرکزی برای جلوگیری از تحریف و انحراف واقعیات و اصل ۸ سال دفاع مقدس است.

نماینده عالی دولت افزود: باغ موزه های دفاع مقدس مرکزی برای هم نشینی، همراهی و رد و بدل شدن اطلاعات بی واسطه بین پیشکسوتان دفاع مقدس و نسل جدید که جوانان پر شور و با شعوری که دل در گرو اسلام و انقلاب بسته اند که تشنه آگاهی از واقعیات آنچه که بر این کشور گذشته است تا از آن مطلع شوند.

منبع : وزارت کشور