استاندار کرمان در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد ارتش در استان:

ارتش در اوج آمادگی و قدرت انجام وظیفه می‌کند/ ارتش مفتخر به روحیه مردم‌داری است

ارتش در اوج آمادگی و قدرت انجام وظیفه می‌کند

ارتش در اوج آمادگی و قدرت انجام وظیفه می‌کند/ ارتش مفتخر به روحیه مردم‌داری است استاندار کرمان در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد ارتش در استان گفت: ارتش جمهوری اسلامی در اوج آمادگی و قدرت انجام وظیفه می‌کند، روحیه مردمی بودن از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، به مناسبت هفته دولت، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق نزاجا و جمعی از فرماندهان ارتش در استان ۱۰ شهریور ماه با  استاندار کرمان و معاونان وی دیدار کردند.

استاندار کرمان در این دیدار با قدردانی از خدمات نیروهای نظامی و ارتش در استان گفت: ارتش جمهوری اسلامی در اوج آمادگی و قدرت انجام وظیفه می‌کند و در همه بحران‌ها در کنار مردم بوده است.
زینی‌وند، روحیه مردمی بودن را از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان نیروهای مردمی، معتقد، حرفه‌ای و محبوب در بین مردم جایگاه دارند.
استاندار کرمان، امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا را از نیروهای الگو معرفی کرد و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.
زینی‌وند همچنین به حضور موثر ارتش در مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: نیروهای ارتش طی دو سال گذشته عملیاتی و میدانی در مقابله با کرونا حضور داشتند.
استاندار کرمان ابراز داشت: ارتش این روزها ماموریت‌های بسیار سخت در جنوب شرق و شرق کشور با توجه به پیچیدگی اوضاع دارد و راهی نداریم به غیر از اینکه در اوج آمادگی باشیم.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق نیز در این جلسه گفت: ارتش در همه صحنه‌ها افتخار حضور کنار مردم را دارد و در وقایع و بحران‌های مختلف و در عمل این مسئله را ثابت کرده است.
وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ۷۰۰ کیلومتر خطوط مرزی را تحویل گرفته و رصد اوضاع را در دست دارد. تحرکات مرزی کاملا زیر نظر هستند و تذکرات لازم را نیز به بر هم زنندگان امنیت و آرامش میهن اسلامی داشته‌ایم.
امیر غلامعلیان در پایان با تبریک هفته دولت، از زحمات مجموعه استانداری کرمان تشکر کرد.

منبع:وزارت کشور