احداث کارخانه تولید موتورهای کوچک و کاتالیست

احداث کارخانه تولید موتورهای کوچک و کاتالیست توسط گروه خودروسازی ساپیا در استان چهارمحال و بختیاری

احداث کارخانه تولید موتورهای کوچک و کاتالیست توسط گروه خودروسازی ساپیا در استان چهارمحال و بختیاری - وبسایت مجمع ایتانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار چهارمحال و بختیاری با سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا پیرامون موضوع سرمایه‌گذاری این شرکت در چهارمحال و بختیاری دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ️اقبال عباسی در این دیدار با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های بزرگی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف دارد، گفت: پیشنهاد احداث کارخانه تولید موتورهای کوچک و کاتالیست توسط گروه خودروسازی ساپیا در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که با حضور هیات اعزامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید مطرح و بررسی شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: سرمایه‌گذاری کارخانجات و شرکت های بزرگ در چهارمحال و بختیاری می‌تواند بخشی از مشکلات حوزه اشتغال را در این استان مرتفع و موجب رونق در تولید شود.

همچنین در این دیدار مقرر شد تیمی از سوی گروه خودروسازی ساپیا برای بررسی روند سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌های لازم جهت احداث کارخانه تولید موتورهای کوچک و کاتالیست به چهارمحال و بختیاری سفر کنند.

منبع : وزارت کشور