ابتکار عمل تامین درآمدهای مالیاتی

ابتکار عمل تامین درآمدهای مالیاتی به استان ها واگذار شود

ابتکار عمل تامین درآمدهای مالیاتی به استان ها واگذار شود - وبسایت مجمه استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار یزد با اشاره به مسائل و چالش‌های حوزه مالیاتی در استان، خواستار واگذاری ابتکار عمل تامین درآمدهای مالیاتی به استان ها شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ طالبی در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان بخش خصوصی استان و جمعی از مسئولین، در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، با اشاره به تنوع فعالیت های اقتصادی در استان و اشراف بالای فعالین اقتصادی استان به مسائل مختلف این حوزه،عنوان کرد :باید زمینه برای ارتباط بیشتر فعالین اقتصادی استان با مراکز تصمیم گیری در سطوح کشوری فراهم شود.

استاندار با اشاره به خلا ارتباط موثر با بخش خصوصی در برخی تصمیم گیری های کلان کشوری عنوان کرد: در صورت کسب نظر بخش خصوصی در تصمیم گیری ها، شاهد کمتر شدن مشکلات خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات ایثارگرانه فعالین اقتصادی استان گفت: علی رغم وجود تحریم و کرونا، شاهد پایین بودن نرخ بیکاری استان در بهار و تابستان بودیم که نشان از همت بالای بخش خصوصی و همراهی دولت با این بخش در استان دارد.
استاندار در بخش پایانی سخنان خود در خصوص مسائل مالیاتی عنوان کرد: خواستار افزایش ابتکار عمل به استان ها در تامین درآمدهای مالیاتی و مدیریت آنها بر اساس ساز و کارها و شرایط استانی هستیم .