آغاز عملیات اجرایی اولین مرکز آموزشی نیروی انتظامی

آغاز عملیات اجرایی اولین مرکز آموزشی نیروی انتظامی توسط استاندار یزد

آغاز عملیات اجرایی اولین مرکز آموزشی نیروی انتظامی توسط استاندار یزد - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسامی ایران

استاندار یزد در مراسمی، عملیات اجرایی اولین مرکز آموزشی نیروی انتظامی استان را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ طالبی در آیین کلنگ زنی مرکز آموزشی چهار گردانه فرماندهی انتظامی شهرستان بافق که با حضور جمعی از مسئولین استان برگزار شد، با تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از زحمات فعالین این عرصه عنوان کرد: خوشبختانه طی سال گذشته  رشد خوبی در همه شاخص های حوزه های امنیتی استان شاهد بوده ایم که یزد را به یکی از استان های برتر کشور در این شاخص ها تبدیل کرده است.
وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای آغاز عملیات اجرایی این مرکز آموزشی گفت: در سطح ملی پیگیر این موضوع بوده ایم و همچنین پیگیری های قابل توجهی از سوی فرمانده نیروی انتظامی استان و مسئولین شهرستان بافق در این خصوص صورت گرفته است.
طالبی  با اشاره به اهمیت و جایگاه این مرکز عنوان کرد: با توجه به نبود مرکز آموزشی نیروی انتظامی در استان، میزان اثر گذاری این مرکز بسیار قابل توجه خواهد بود و موجب افزایش اقتدار و امنیت استان می‌شود.
طالبی با بیان اینکه امنیت انتخابات ها بر عهده نیروی انتظامی است، افزود: در انتخابات های مختلف و به منظور تامین امنیت، مجبور به استفاده از نیروهای دیگر استان ها بوده ایم که با راه اندازی این مرکز این چالش مرتفع خواهد شد.
وی عنوان کرد: وجود این مرکز با  تعداد بالای سرباز و کادر مستقر، می‌تواند موجب توسعه اقتصادی استان و توسعه محلی شود.  
استاندار در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نقش محسوس نیروی انتظامی در توسعه استان گفت: یزد به عنوان استان اول امنیت سرمایه گذاری در کشور معرفی شده که این موضوع نشان دهنده اقدامات موثر صورت گرفته در حوزه نظامی و انتظامی استان بالاخص توسط ناجا است.